رونمایی از طرح جهاد فناوری شهید فخری زاده در بام ایران

طرح جهاد فناوری شهید فخری زاده در مجتمع لاله شهرکرد رونمایی شد و تفاهم همکاری بین سپاه استان و پارک علم و فناوری به امضا رسید.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح جهادی به نام شهید بزرگوار «شهید فخری زاده» مزین است و بعنوان یک طرح نوین در چهارمحال و بختیاری قابل تعمیم به استان‌های دیگر است.

بر اساس این تفاهم نامه به هزار و ۲۵۰ نفر از بسیجیان به مدت ۱۰ هزار ساعت آموزش داده می‌شود که این طرح به نوعی، در بین استان‌های کشور بی نظیر است.

اصل تفاهم نامه برای حمایت مادی و معنوی از اختراع، ایده و خلاقیت بسیجیان است و در هر نقطه‌ای از چهارمحال و بختیاری، پایگاه‌های مقاومت بسیج برای ثبت نام متقاضیان آماده است.

در این تفاهم نامه  ۴ رشته دانش بنیان، استارت آپ، ثبت اختراع و امکان سنجی مطرح است.

در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال بعنوان «تولید دانش بنیان اشتغال آفرین» با تفاهم نامه همکاری مجموعه علمی پژوهشی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) با مجموعه پارک علم و فناوری به دنبال این هستیم که هر پایگاه یک مجموعه دانش بنیان و یک سنگر علمی داشته باشد.

اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری هم گفت: با توجه به شعار سال توسط مقام معظم رهبری و وظایفی که ما در حوزه پارک علم و فناوری داریم، در جهت تحقق شعار باید از اقشار و لایه‌های مختلف اجتماع برای توانمندسازی و فرهنگ دانش بنیان و کارآفرینی حمایت کنیم.


بیشتر بخوانید


فرهنگ سازی و قابلیت تجاری سازی ایده‌ها از اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۶:۵۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
چهارمحال و بختیاری می‌باید هر چه زودتر به مرکز علم و فناوری در دل زاگرس مرکزی تبدیل شود و به ابر استان فناوری و نوآوری و صنعت و شهر و شهرکهای نوین صنعتی و فناوری تبدیل و با فناوریهای نو شکوفا شود.
آخرین اخبار