تراکنش میلیاردی برای ۸۰۰ کد ملی افراد زیر ۵ سال!

خاندوزی گفت: ۸۰۰ کد ملی برای افراد زیر ۵ سال پیدا کردیم که تراکنش‌های میلیاردی داشتند.

آقای سید احسان خاندوزی، با تاکید بر اینکه مجموعه دستگاه‌های فعال در حوزه اقتصاد کلان از جمله وزارت اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی و سازمان برنامه، در بهترین زمان و سطح از هماهنگی قرار دارند، گفت: حداکثر تلاش برای تحقق وعده‌های داده شده به مردم صورت می‌گیرد.

او به ارزیابی عملکرد دولت در بخش اقتصادی پرداخت و افزود: در راستای ارزیابی عملکرد وزارت اقتصاد در این دو سال نسبت به تابستان ۱۴۰۰، در بخش تولید، اشتغال، بیکاری، صنایع و بسیاری از حوزه‌های مرتبط تغییرات بسیاری را می‌توان مشاهده کرد. اما در موضوعات مربوط به تورم و قیمت‌ها نقاط ضعفی وجود دارد. هر چند که دولت در هفت ماه اول کار خود تا فروردین ۱۴۰۱ تورم را کنترل کرد، اما مجموع اتفاقات رخ داده در سال گذشته که تا پایان سال به طول انجامید، از نظر تورم سال ناخوشایندی برای دولت و مردم رقم زد. اما با تدابیری که از اسفند ۱۴۰۱ به کار گرفته شد تا کنون، روند کاهش قیمت‌ها و تورم به سمت ثبات اقتصادی حرکت می‌کند.

نیم میلیون مجوز کسب‌وکار صادر شد

وزیر اقتصاد  با اشاره به تسهیل صدور مجوز‌های کسب‌وکار افزود: همه مردم ایران باید بتوانند به راحتی کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری کنند تا اقتصاد رشد کند. متاسفانه روند‌ها به گونه‌ای نبود که به افراد اجازه داده شود حتی با سرمایه خود فعالیت اقتصادی انجام دهند. در این راستا سه مرحله در نظر گرفته شد؛ مرحله نخست این است که زمانی که فعال اقتصادی با اطلاع کامل نسبت به روند درخواست و پاسخگویی برای صدور مجوز کسب و کار اقدام می‌کند. در این مرحله و برای اولین بار ۴۸۸۰ مجوز پالایش شدند و برای هر فعالیت اقتصادی مدارک و مستندات لازم برای صدور مجوز در هر بخش مشخص شد.

خاندوزی ادامه داد: در مرحله دوم انجام امور مربوط به صدور مجوز بدون کاغذ و از طریق الکترونیکی در دستور کار قرار گرفت تا بدین ترتیب زمان مراجعه افراد و پاسخگویی به آن‌ها مشخص شود که در این مرحله تا ۸۵ درصد موفق بودیم. البته هنوز دستگاه‌هایی هستند که همچنان مردم را به دنبال کاغذ می‌فرستند و سلیقه‌ای رفتار می‌کنند. در مرحله سوم نیز تصمیم بر این بود که شرایط سخت را برطرف کنیم؛ لذا بعد از شناسایی شرایط مشخص شد که ۹۵۰ شرط غیر ضروری برای صدور مجوز وجود دارد و این موارد از جمله پایان خدمت، سو پیشینه و… بودند که یا لایحه این موارد را اصلاح کردیم یا این شرایط را برداشتیم و در نهایت بیش از نیم میلیون نفر بدون کاغذ و مراجعه توانستند مجوز کسب و کار خود را بگیرند. ۱۷۳ هزار نفر نیز در صف هستند.

اهالی باستی هیلز از اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه نگران باشند

او در ادامه درمورد آخرین وضعیت طرح مالیات بر سوداگری توضیح داد: نهم خردادماه ایرادات شورای نگهبان به مجلس ارسال شد و این ایرادات در کمیسیون اقتصادی در حال برطرف شدن است؛ اهمیت مالیات بر سوداگری در این است که هزینه زندگی جمع زیادی از مردم گروگان چند نفری است که به عنوان نوسان‌گیر‌ها و دلالان بازار‌های مختلف درحال فعالیت هستند، این افراد نقدینگی مازاد خود را در بازار‌های مختلف وارد کرده و باعث افزایش تورم در برخی حوزه می‌شوند. این قانون باید چند دهه قبل در کشور مصوب می‌شد.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه سوتفاهمی وجود دارد مبنی بر اینکه این قانون شامل حال همه افراد جامعه می‌شود، ادامه داد: اهالی باستی هیلز باید از اجرای این قانون نگران باشند و بدانند دولت حتما به سراغ آن‌ها خواهد رفت، زیرا ۸۰ میلیون نفر دیگر بتوانند زندگی توام با آرامش داشته باشند. هزینه‌های کشور باید بر دوش افرادی باشد که بیشترین بهره‌مندی‌ها را دارند.

خاندوزی افزود: من موضوع اسناد عادی را هم در همین بستر مالیات بر سوداگری تحلیل می‌کنم که سال‌ها فعالان اقتصادی طرح را ارائه می‌دادند و، اما در نهایت در مراجع درباره آن‌ها تصمیم‌گیری نمی‌شد. اما گره‌گشایی رهبر انقلاب یکی از نقاط عطف تدابیر و احکام حکومتی است و در این موضوع بین دولت و قوه قضائیه هماهنگی زیادی وجود دارد.

او با اشاره به همکاری با بانک مرکزی گفت: با همکاری که بانک مرکزی نزدیک به ۱۲ میلیون دستگاه پز را غیر فعال کردیم. ۹.۵ میلیون دستگاه دیگر را کاملاً به پرونده‌ها متصل کردیم و این کار تابستان سال گذشته خاتمه پیدا کرد و از میز کشور برای همیشه کنار رفت. همچنین انطباق این دستگاه‌ها با شماره پستی پرونده‌های مالیاتی سال گذشته شروع شد و تا پایان تابستان سال جاری تمام می‌شود.

وزیر اقتصاد درمورد افرادی که فرار مالیاتی سنگین داشتند گفت: ۱۷۶ هزار نفر شناسایی شدند که ۷۰۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی داشتند بدون اینکه یکبار به اندازه یک کارگر یا کارمند مالیات و حقوق کشور را بپردازند و پرونده مالیاتی داشته باشند، حتی اسمی از این افراد نبود.

خاندوزی افزود:  ۸۰۰ کد ملی پیدا کردیم برای افراد زیر ۵ سال که تراکنش‌های میلیاردی داشتند. ۱۱۰۰ کد ملی نیز برای اشخاص ۵ تا ۱۰ سال داشتیم که تراکنش‌های بالای میلیارد در طول سال داشتند. تلاش این است نرخ مالیات را از ۲۵ درصد به ۲۰ و به ۱۸ درصد برای تولیدی‌ها کاهش یابد و برای سفته‌گران بیشتر شود.

او در ادامه درمورد معافیت‌های مالیاتی برخی شرکت‌های بزرگ عنوان کرد: بعضا معافیت‌های مالیاتی با هدف حمایت از تولید اعطا می‌شود که شخصا از آن دفاع می‌کنم؛ در سال قبل به شرکت‌ها کفته شد اگر سود به سرمایه‌گذاری مجدد برگردد معافیت مالیاتی حساب میشود و در این راستا صد هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید بیش از سال ۱۴۰۰ انجام شد.

وزیر اقتصاد با اشاره به انتشار صورت‌های مالی ۱۱۰۰ شرکت دولتی و عمومی، گفت: این روند ادامه خواهد داشت. شفافیت‌های مربوط به حساب‌های بزرگ بانکی و ابر بدهکاران نیز باعث افزایش تراز شفافیت دولت و شرکت‌ها شد.

خاندوزی با بیان اینکه کارنامه ۹۰۰ واگذاری استخراج شده است، گفت: همچنین درس‌های ۱۶ سال خصوصی سازی در ایران مشخص شد. قانون سیاست اصل ۴۴ نیاز به اصلاح داشت که لایحه آن تا اواسط پاییز سال قبل آماده و در کمیسیون مصوب و در سطح هیات وزیران مطرح شده است. تلقی در وزارت اقتصاد این نیست که خصوصی سازی مسیر غلطی است. شرکت‌های دولتی باید در یک اتاق شیشه‌ای نظارت شوند.

او ادامه داد: تنها واگذاری صورت گرفته واگذاری ۱۲ درصد از هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس بود. پیش از این ایراد این بود که سیاستی برای پس از واگذاری وجود نداشت.

فرایند مولدسازی شفاف خواهد شد

وزیر اقتصاد در ادامه با اشاره به طرح‌مولدسازی افزود: درمورد مولدسازی، هفت مسیر طی شد که یکی از این هفت مسیر فروش دارایی‌های مازاد دولت است، برای مثال دولت در وسط پایتخت ۲۲ هکتار زمین بلااستفاده دارد که یک راه آن واگذاری است، شش مسیر دیگر برای مولدسازی این زمین وجود دارد.

خاندوزی گفت: آیین نامه مولدسازی اصلاح شد و در ابلاغیه جدید بر اینکه درامد ناشی از این محل صرف هزینه‌های عمرانی کشور شود. همچنین موضوع شفافیت مورد تاکید قرار گرفت، بنابراین همه مراحل از قیمت‌گذاری و… از طریق بازار سرمایه شفاف خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۰ تير ۱۴۰۲
دولت واردات کالای لوکس را ممنوع کند و از پر در آمد ها مالیات سنگین بگیرد منطقه یک تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۹ تير ۱۴۰۲
این صحبتها مربوط برنامه ثریا شبکه است که وزیر همین یکشنبه شب در آن مهمان بود. اما تعجب میکنم که اسمی از آن نبرده اید! این برنامه آنقدر انقلابی است که فقط هفته ای یکبار آن هم نصف شب پخش میشود! حتی حسن روحانی هم تاب و تحملش نکرد و مدتها تعطیل بود!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
حدیث پیامبر که فرمود صنفان من امتی اذا صلحا صلحت امتی و اذا فسدا......
وقتی ارکان جامعه و سازمان‌ها رو مدیران فاسد و دزد و اختلاسگر نشسته باشند بخوای نخوای این فساد در زیرمجموعه رخ میده..اگه کارکر یا کارمند معمولی اختلاس و دزدی میکنه شک نکنید رئیس اون اداره یا اختلاس گره یا فاسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
باید زیر 18 ساله ها رو چک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۹ تير ۱۴۰۲
۸۰۰هزار رشوه بگیر در ادارات واختلاس گران وچپاول کنندگان بیت المال را چی پیدا نکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
تموم ثروت ملی و سرمایه ها متعلق به ۴درصد مسئول گردن کلفته و سهم مردم از ۷درصد منابع دنیا هیچ است و هیچ..ظلم پایدار نخواهد ماند .شما جوونارو بیچاره کردین .نه اشتغال و نه سرمایه و نه مسکن و نه هزاران تای دیگه .فقط خودتان چسبیدین به ثروتها تا عقب نیفتید از هم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۹ تير ۱۴۰۲
این تراکنش های میلیاردی برای شرکتهایی هست که پولشویی میکنن. اکثر شرکتهای بزرگ ایران اینکارو میکنن. گردش مالی را بیشتر میکنن تا وام بیشتری از بانکها بگیرن. یعنی با کمترین تولید و فروش گردش چندهزار میلیاردی و درنتیجه چندهزار میلیارد وام از بانکها. که این پول هم مالکین معمولا بیرون از کشور و یا بیرون از سازمان سرمایه گذاری میکنن. کل اقتصاد ایران در چند خط!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۹ تير ۱۴۰۲
قیمت خودرو را دریابید که در کمتر از یک سال ۳برابر شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۹ تير ۱۴۰۲
از خودتونه دیگه
من و عمه ام که نیستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۹ تير ۱۴۰۲
جک میگه من با درامد زیر یک میلیارد در سال کلی مالیات میدم
اما افرادیمیشناسم که سیگار فروش و یا شغل مشابه دارند روزانه یک میلیارد درامد واقعی و ریالی نالیات نمیدند
United States of America
baghri
۱۹:۲۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
پس هنوز طبری ها در دزدی فعالند، کجاست عدالت وقتی محتاجیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۹ تير ۱۴۰۲
آفرین.
حالا بزنید کف پاشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
مغازه دارها شورش را درآوردند پول مالیات خودرا با گران کردن اجناس از مردم می گیرند مغازدارهارا مجبور کنید فاکتور الکترونیک صادر کنند هرکس تخلف کرد جریمه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۹ تير ۱۴۰۲
جالب اینجاست که همین آدم های مولتی میلیاردر همش غرغر و ناله میکنن که وضعیت معیشتی خرابه ما داریم فقیر میشیم
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۸:۴۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
ببخشید // احتمالا این نوزادان نوه مقامات محترم نیستن ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۹ تير ۱۴۰۲
تلاش این است نرخ مالیات را از ۲۵ درصد به ۲۰ و به ۱۸ درصد برای تولیدی‌ها کاهش یابد و برای سفته‌گران بیشتر شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۹ تير ۱۴۰۲
پس تا الان چه غلطی میکردید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۹ تير ۱۴۰۲
هزار جا برای کار رفتم با بهانه همشون رد کردن، نه سوء پیشینه دارم نه خلافکارم، من جوان به شغل نیاز دارم و همه جا رزومه سنگین و سابقه کار میخوان خب از کجا بیارم؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۹ تير ۱۴۰۲
جالبه ، کشور رو آب برده و مسولین رو خواب برده، الهی خواب به خواب برید ننه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
خاندوزی حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
Spain
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۹ تير ۱۴۰۲
خاندوزی گفت: ۸۰۰ کد ملی برای افراد زیر ۵ سال پیدا کردیم که تراکنش‌های میلیاردی داشتند.
نتانياهو بهتون تبريك ميگويد, ماشالئه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۹ تير ۱۴۰۲
چراااااااااااااااااا و به چههههههههههههه دلیل ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۹ تير ۱۴۰۲
دزد های بورس هم پیدا کردین ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۹ تير ۱۴۰۲
لعنت به تو و عشقی که باعث ریزش بورس شدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۹ تير ۱۴۰۲
برادر منظورتان از کسب مالیات چیه چرا مالیات برا شغل های خرد و کارگری هست اما واسه دلال و واسطه نیست چرا اونایی که ثروت نامشروع دارن مالیات نمی‌دن اونایی مالیات رو یک بار از هر فرد می گیرم نه چند ده بار ... ای بیسواد های اقتصادی مالیات بهای خدمات هست..نه جایی که ایستگاه تاکسی و اتوبوس ندارن واسه خرید باید برن تا مرکز شهر واسه درمان مرکز شهر .واسه خرید مرکز شهر و.... همه جا ی کشور استان های فقیر هستند اونا مرکز کشور نیستند و خیال دارید اونجا که امکانات شغلی و درآمدی ورفاهی ندارن رو فقط مالیات زور بگیرید..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۹ تير ۱۴۰۲
طوری میگید تراکنش میلیاردی، که انگار الآن با یه میلیارد مثلا میشه یه کشتی و یا صد تا خودرو خرید. شما کاری بر سر ریال آوردید که با ده میلیارد ریال شما فقط میشه یه خودروی غیر استاندارد و نا ایمن وطنی رو خرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۹ تير ۱۴۰۲
بزرگان محترم من جوان تو این گرانی و تورم چطور مسکن تهیه کنم .چطور کار با درآمد ثابت پیدا کنم که فردا در اونجا تخته نشه .چطور ازدواج کنم با هزینه‌۱ میلیاردری . چطور به فکر افزایش جمعیت بیفتم که هزینه توان قبل تولد تا سن یک سالگی چند صد میلیونی ... چطور بیمه داشته باشم و پول دوا و درمان داشته باشم ... این مشکلات گذشته درست نمیشه ...الان رو‌چطور میخواهید درست کنید ....
Iran (Islamic Republic of)
hoo
۱۵:۲۷ ۱۹ تير ۱۴۰۲
تواین چندسال پس خواب بودین رقم بیشترازایناست یه تکونی ازپشت میزبخورین متوجه میشین تو بورس با کارت ملی طرف کارهای غیر قانونی انجام میدن وبه اون کدملیها پول واریز می‌شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۹ تير ۱۴۰۲
بعضی ها از شماره حساب های اقوامشون استفاده می کنند و پول در می آورند و مالیات رو دور می زنند. باید اینها رو شناسایی کنید. یعنی چی که اینها فقط پول در بیاورند ولی بقیه مالیات بدهند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
خاندوزی و عشقی باعث سقوط بورس شدند و هیچ دستگاهی هم آنها را مؤاخذه نکرده و نخواهد کرد. این خط و این نشان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۹ تير ۱۴۰۲
وقتی یه نفر از یک دانشگاه سطح بسیار پایین میشه وزیر، بیشتر از این نمیشه ازش انتظار داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۹ تير ۱۴۰۲
درود بر خاندوزی عزیز که باعث سقوط بورس شدید . آفرین . مرحبا . باید بهت مدال بدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
وزیر اقتصاد میفرمایند هزاران افراد گردش مالی میلیاردی داشتندسر دولت و ملت بسلامت باد... اولا تاکنون دولت نفهمیده عجب!
حالا همین پول بیاد خرید طلا و ارز و کالاهای کشور چه شود به به
دولت در بانکها را بروی سود بانکی ببندد تا مردم سرمایه گذاری کنند در بخش تولید و طوری نباشد که دولت راه سرمایه گذاری را تعطیل کند و پولداران مجبور شوند برای حفظ سرمایه شون کالا احتکار کنند و دولت دستگیر و زندانی و اعدام کند کار خیلی ناراحت کننده است بنابراین نقدینگی و ترافیک سرمایه ها بیماری قلب و رگهای اقتصاد است که روزی درست شد خوشحال میشوم ببینم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۹ تير ۱۴۰۲
سلام من خودم کارمند بانک هستم ، مشتری داریم پسرش خیلی سال است در خارج از کشور اقامت دارد و چندسال یکبار می آید بازدید خانواده و می رود ، حالا پدر خانواده یک حساب برای این پسر خارج نشین خود باز کرده و یک وکالت‌نامه انجام کلیه امور بانکی هم ازش گرفته داره روزانه حداقل ۲ میلیارد تومان با آن حساب گردش کار انجام می دهد و با حساب خودش اصلا کار نمی کند برای فرار مالیاتی چون پسرش هیچ موقع کاری در ایران ندارد که گیر اداره دارایی بیفته برای پرداخت مالیات ، باید قوانین را اصلاح کرد که راه های دور زدن مالیات را کرفت‌
Iran (Islamic Republic of)
آرتمیس
۱۸:۵۲ ۱۹ تير ۱۴۰۲
شما معرفیش کن به مالیات گزارش بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
متاسفم برا همتون
همه همتون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۴۹ ۱۹ تير ۱۴۰۲
به تراکنش مردم چکار دارید
مالیات برای زمانیکه که منابع ملی نداشته باشیم
ول کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۹ تير ۱۴۰۲
از وقتی خاندوزی امد فقط سفره ما کوچک تر شد فواید خاندوزی چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
خان(سفره) مردم را بدوزد تا دیگر نتوانی از سفره استفاده کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
وقتی این آمار ها را دارید قطعا میتوانید هر قانون را اجرایی کنید حالا شما میگویید این قانون از چند دهه قبل باید مصوب واجرا میشد طوری نیست شما از حالا اجرا کنید و باز هم دیر نیست و امید به قشر ضعیف و متوسط جامعه خواهد برگشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
سه سال پیش هم نوه 5 ساله یکی از مسئولین ارشد کشور " ده ها خودرو ساندرو بدون نوبت پیش خرید کرده بود . چون قرار بود کمیاب و شدیدا گران شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۹ تير ۱۴۰۲
پس میگن شکم مردم گرسنه است ؟ علی کریمی کجایی ؟ خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۹ تير ۱۴۰۲
چرا اجازه نمیدهید ملت هم بتوانند دور بزنند مشکلاتی روکه شما مسئولین ایجاد میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۹ تير ۱۴۰۲
خدا براتون نسازه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۹ تير ۱۴۰۲
جناب وزیر مهاجرین افغان را به کشورشان برگردانید بزرگترین خدمت به کسب و کار مردم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
اهالی باستی هیلز در عیش و نوش غرق شدند
قانون مالیات را اجرایی کنید در مورد این عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۹ تير ۱۴۰۲
زرشک . اینا مالیات از ما میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
با افزایش نرخ خوراک پتروشیمیها، بورس رو به فنا دادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۹ تير ۱۴۰۲
"اهالی باستی هیلز از اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه نگران باشند"هر وقت چنین مواردی رو تیتر زدید,دقیقا بر عکس شد و ما له شدیم.خواهشا کار به کار اونا نداشته باشید که با کمک اطرافیان شما,پدر ما رو در نیارن
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۲:۴۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
همه مردم ایران باید بتوانند به راحتی کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری کنند تا اقتصاد رشد کند. متاسفانه روند‌ها به گونه‌ای نبود که به افراد اجازه داده شود حتی با سرمایه خود فعالیت اقتصادی انجام دهند
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۲:۱۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
واقعا بايد براي اين وضعيت اسفبار خون گريست مملكت رو سوداگران بخاك سياه نشاندن من كارمند هر ماه بايد ماليات دولت رو قبل دريافت حقوق پرداخت كنم بعد اينا با اين تراكنش هاي سر بفلك كشيده يك ريال حق دولت را ندادند.سيد رئيسي بداد مردم برسيد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
این چه کاری آخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۹ تير ۱۴۰۲
آقازاده ای که بیست هزار دلار در سال عیدی بگیره او تا دلت بخواد هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
مالیات حداکثری از جماعتی که سود های نامتعارف میبرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۹ تير ۱۴۰۲
مجوز کسب و کار شعاری بیش نیست
درسته که سامانه قبول می کنه ولی کارهای بعدی مثلا احراز نشانی که وبه وسیله پست انجام می شه انجام نمی دن ، یه عده هستند که نمی ذارن افراد باسواد و کار بلد وارد بازار کار بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۹ تير ۱۴۰۲
کلا جدیدا تمام استخدامها سابقه کار نمی خواهد وحداکثر تا ۳۵ ساله استخدام می کنن پرواضح است که چنین سیاستی باعًًث چنین وضع اسفناکی میشه ودودش می رود توچشم ملت.
دیگه درس سواد ازش بدرد نمی خوره .
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیمی
۱۱:۳۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
آقای وزیر سروسامان دادن اقتصاد مملکت کارشماست چکارمیکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۲۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
وقتی برای سهام عدالت شماره کارت وشبا میخاد ازاین بهترنمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۹ تير ۱۴۰۲
رفتم دندانپزشکی.یبار شماره کارت بچه اش رو داده میگه پول رو بریز به کارت پسرم!!!!! پسرش ۹سالشه.یبار شماره کارت یه اسم دیگه داده!!!
مگه از دندانپزشک پولدارتر هم هست که از مالیات فرار میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۹ تير ۱۴۰۲
منه متاهل فوق لیسانس بیکارو زدید دهک ۷ با چه استدلالی ؟!!!
منیکه ۵۰ تومن وام ازدواج گرفتم و هر برج قسط میدم نوشتید دو میلیونو سیصد هزار تومان سود ماهیانه میگیرم !!! منکه اصلا پول تو بانک ندارم که سود داشته باشم !!!
زشته بخدا اگر می‌خواهید هیچی ندید ندید ولی تورو خدا دروغکی نگید دهک ۷ هستید، آدم به عقلتون شک میکنه!!!
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
اینارو چطوری فهمیدی ؟
یاد بده تا ماهم بفهمیم چه دهکی هستیم و فلان
Iran (Islamic Republic of)
آرتمیس
۱۸:۴۹ ۱۹ تير ۱۴۰۲
شاید از بورس و فارکس درآمد داری؟؟؟
دهک هفت خوبه دیگه وسط هستی
آخرین اخبار