دانشگاه‌ آزاد از شرکت‌های فناور حمایت می‌کند

نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات‌های امنای استانی گفت: راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری از اقدامات مهم این دانشگاه در زمینه صنعت و فناوری است و این صندوق با درآمدزایی از منابع بدون استفاده، به شرکت‌های فناور در دانشگاه‌ها وام پرداخت می‌کند

مجید مشکینی گفت: دانشگاه آزاد با مشارکت در مسائل فناورانه روز دنیا موفق شد به موضوعات متفاوت علمی و پزشکی ورود کند.

او می‌گوید: یکپارچه‌سازی سیستم آموزشی و پژوهشی به سامانه‌های آموزشیار و پژوهشیار با موفقیت انجام شده است، اصلاح حقوق و مزایای کارکنان و دو طرفه شدن راه ارتباطی دانشگاه با صنعت با اجرای طرح پویش از جمله دستاورد‌های دانشگاه به شمار می‌رود.

مشکینی ادامه داد: این دانشگاه با توجه به اهمیت سلامت امنیت غذایی در زمینه بذر‌های هیبریدی سرمایه‌گذاری کرده تا از واردات این محصول با هزینه بالا تا حدودی جلوگیری کند.

نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات‌های امنای استانی گفت: دارو‌های گیاهی، فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی، تاسیسات پزشکی و تولید و توزیع محصولات کاربردی از اولویت‌های دانشگاه آزاد است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: دانشگاه‌ها باید دیدگاه آمایشی داشته باشند که دانشگاه آزاد در این زمینه پیشرو بوده است.

 علی افروس ادامه داد: مشکل طرح پویش در خوزستان با رویکرد جدید اداره کار و امور اجتماعی حل شده است و از مهرماه به طور قطعی اجرا خواهد شد.

طرح پویش امکان اشتغال همزمان با تحصیل را فراهم کرده و دانشجویان همزمان با تحصیل، ۲ یا سه روز در هفته را در یکی از شرکت‌های متقاضی مشغول به کار می‌شوند و دستمزد آن‌ها توسط شرکت به حساب دانشگاه واریز و به عنوان شهریه دانشجو لحاظ می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.