خدمات رسانی۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی به مسافران در خراسان شمالی

۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی خراسان شمالی در جاده‌های مواصلاتی استان در اجرای طرح تابستانی به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: برای ارائه خدمات بهتر به مسافران تابستانی و ارتقای وضعیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی، نظارت بر این اماکن تشدید یافته است.

محمد مشتری افزود: نمازخانه ها، جایگاه‌های سوخت، سرویس‌های بهداشتی و تمامی عناصر مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان توسط اعضای کمیته ویژه نظارت شامل اداره‌های کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علوم پزشکی، استانداری و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مورد بازدید قرار گرفته است. 

او بر بازدید دوره‌ای و مستمر از مجتمع‌های خدماتی رفاهی گفت: در صورت مشاهده نواقص، موارد به شکل تفکیک شده به بهره بردار اعلام می‌شود که باید در مهلت تعیین شده نسبت به رفع نواقص اقدام کند.

مشتری افزود: مسافران و کاربران جاده‌ای در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات رسانی مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی مراتب را از طریق تماس با سامانه گویای ۱۴۱ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.