نفوذ تفکر غربی ریشه بسیاری از مشکلات کشور

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ریشه بسیاری از نابسامانی‌های کشور در گذشته، نفوذ تفکرات غربگرایان است که باید مراقب نفوذ این تفکر در بدنه اجرایی و قانونگذاری کشور باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در خطبه‌های عید سعید قربان در بیرجند گفت: مشکلات کشور نتیجه نفوذ جریانات منحرف غرب پرستی است که از اول انقلاب نفوذ پیدا کرده و متاسفانه به اقتصاد، فرهنگ، جامعه و خانواده ما ضربه زده است.

آیت الله عبادی افزود: امام خمینی (ره) همواره نسبت به نفوذ تفکر غربی در کشور هشدار می‌دادند و می‌گفتند نگذاریم این انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

او تأکید کرد باید مراقب باشیم گرفتار امواج مسموم اندیشه بیگانه نشویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: تمسک به اهل بیت علیهم السلام و ولایت فقیه راه نجات بشر از مشکلات کنونی است و باید سعی کنیم اخلق، راه و تفکرمان را از جریان منحط غربی جدا کنیم.

آیت الله عبادی افزود: هر زمان که به تمام معنی در پیروی از فرمایشات دین مبین اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام خالص شویم قطعا مشکلات حل خواهد شد. 

او تصریح کرد: جنگ، تخریب زیرساختها، آوارگی‌ها و گرسنگی‌ها نتیجه استعمار غربی و نفوذ این جریان در کشور‌ها بوده است.

برچسب ها: نماز عید ، عید قربان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
احمدینژاد با غارت صندوق ذخیره ارزی و بانکها و موسسات مالی مانند ثامن الحجج و بودجه شهرداریها با اشکال مختلف و حتی فروشگاههای رفاه و اختراع مالیات ارزش افزوده و گرانیهای جسورانه، اتش به روزگار مردم و کشور زد و همچنان ادامه دارد زیرا علیرغم عدم مسئولیت، ابرقدرت سیاسی کشور است و نمایندگان و روسای جمهور عروسکهای تئاتر سیاست ایران هستند. بدون معنویت و اعتقاد میتوان زندگی کرد اما بدون اقتصاد هرگز.