مناسب‌سازی معابر مراکز اداری، خدماتی و آموزشی برای معلولان مورد توجه است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به مناسب‌سازی معابر خود برای معلولان تلاش کنند.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست ستاد مناسب‌سازی استان گفت: اجرای مصوبات ستاد مناسب‌سازی استان اردبیل ضروری بوده و در این راستا باید دستگاه‌های متولی و جامعه هدف با پیگیری امور، عدم اجرا را به مسؤولان استان اطلاع دهند تا مورد پیگیری قانونی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اقدامات مناسب‌سازی انجام‌گرفته در شهرستان سرعین، می گوید: آن دسته از مصوباتی که در خصوص مناسب‌سازی قابلیت اجرا شدن دارد، عملیاتی و برای سایر موارد، طرح‌های جایگزین ارائه شود.

او با تأکید بر اهتمام اوقاف و امور خیریه استان در خصوص مناسب‌سازی مساجد، خواستار تعیین تکلیف موارد باقی‌مانده تا ۲ هفته آینده شد.

میرجعفریان ضرورت همکاری دانشگاه آزاد برای مناسب‌سازی معابر را یادآور شد و گفت: در این خصوص لازم است کمیته تخصصی برای بررسی وضعیت دانشگاه آزاد به لحاظ مناسب‌سازی تشکیل و تعیین تکلیف شود.

او در ادامه با اشاره به ضرورت آشنایی آحاد مردم با حق و حقوق معلولان، خواستار همکاری رسانه‌های مکتوب و محلی در اطلاع‌رسانی موارد لازم شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.