استاندار آذربایجان‌غربی:

دولت، به دنبال برگزاری یک انتخابات سالم است

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: دولت مجری انتخابات بوده و به دنبال برگزاری یک انتخابات سالم و به دور از طرفداری از نامزد‌ها می‌باشد.

استاندار آذربایجان‌غربی در همایش فرمانداران آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هر استان دارای یک ستاد انتخابات است، افزود: فرمانداران وظایف و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد انتخابات را اجرا کرده و با استقلال کامل و در چارچوب قانون، انتخابات را برگزار کنند.

محمدصادق معتمدیان با تاکید بر اینکه ما امانتدار مردم و نظام در انتخابات هستیم، خاطرنشان کرد: تعامل با نمایندگان مجلس تا موعد برگزاری انتخابات به گونه‌ای مدیریت شود که شائبه انتخاباتی نداشته و در چارچوب قانون باشد.

وی تلاش برای اعتمادسازی در جامعه را ضروری دانست و اضافه کرد: خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته و با اطلاع رسانی درست، مستند و به دور از بزرگنمایی به مردم ارائه شود.

استاندار آذربایجان‌غربی به پیش بینی و تامین زیرساخت‌های برگزاری انتخابات نیز اشاره کرده و افزود: مقدمات و اعتبارات مورد نیاز برای برگزاری یک انتخابات باشکوه احصاء شده و بر تعیین و معرفی عوامل اجرایی انتخابات نیز نظارت کامل صورت پذیرد.

معتمدیان همچنین با اشاره به تعیین تکالیف دستگاه‌های مختلف درخصوص اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور و سفر‌های شهرستانی، تاکید کرد: پیگیری و مطالبه گری از دستگاه‌های مختلف برای اجرای مصوبات و جذب اعتبارات مصوب تداوم داشته و با اجرای دقیق و سریع مصوبات، نتیجه مطلوب به مردم ارائه شود.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و رفع موانع توسعه آذربایجان غربی در سفر‌های شهرستانی و یکشنبه‌های حمایت از تولید، افزود: نتیجه تلاش مدیران دولت سیزدهم در بهبود شاخص‌های توسعه استان مشهود بوده و بیشترین نرخ کاهش بیکاری در بین استان‌های کشور به آذربایجان‌غربی تعلق گرفت.

استاندار آذربایجان‌غربی در پایان با بیان اینکه بهبود شاخص‌های توسعه به مردم اطلاع‌رسانی شود، گفت: فرمانداران به دنبال دیدار‌های چهره‌به‌چهره و حضور در میان مردم و مشورت گرفتن از نخبگان جامعه باشند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.