نماينده مردم کرج در تذکر شفاهي:

تغییر سن بازنشستگی و محاسبه حقوق بازنشستگان موجب نگرانی شده است

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: نحوه محاسبه مالیات اصناف و تغییر دفعتی سن بازنشستگی و محاسبه حقوق بازنشستگان منجر به نگرانی شده است.

مهدی عسگری در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: با تشکر از وزارت نیرو بابت پاکسازی و بازگشایی رودخانه کرج، اما این رودخانه نیاز به پاکسازی کامل دارد که تحقق این مهم نیازمند تأمین اعتبار است.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس ادامه داد: ما همچنان با قطعی آب روبرو هستیم و در برخی از مناطق به ویژه شهر گرمدره قطعی طولانی مدت داشته، همچنین در شهرستان اشتهارد نیز نیاز به رسیدگی فوری دارد.

وی درباره حقابه باغات بیان کرد: وزارت نیرو در این حوزه قول دو مرتبه رهاسازی را داد که یک مرحله یکشنبه به صورت نصف و نیمه این موضوع انجام شد، به دلیل دبی بالا و مدت زمان کم عملاً پاسخگو نبود و ما این درخواست را داریم طبق قولی که داده شد به این موضوع رسیدگی شود.

عسگری اضافه کرد: عدم تأمین حقابه باغات منجر به استفاده از آب شرب برای آبیاری شده که این امر موجب افت فشار آب در برخی محلات کرج مانند حصار، کلاک، سرحدآباد شده که از وزارت نیرو می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی شود.

همچنین گفت: نحوه محاسبه مالیات اصناف و تغییر دفعتی سن بازنشستگی و محاسبه حقوق بازنشستگان منجر به نگرانی شده است. /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۷:۳۱ ۰۷ تير ۱۴۰۲
ممنون از تذکر شما، واقعا مردم از افزایش سن بازنشستگی نگران هستند و این موضوع بر کارشان هم اثر گذاشته
آخرین اخبار