نماینده مردم شاهین دژ در تذکر شفاهی:

دولت قیمت مناسب برای محصولات کشاورزان در نظر بگیرد

نماینده مردم شاهین دژ در مجلس گفت: پایین بودن نرخ گندم موجب ضرر و زیان کشاورزان شده است، انتظار می‌رود قیمت مناسب برای محصول این قشر زحمتکش در نظر گرفته شود.

حسن همتی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: اولویت دادن دولت و مجلس به طرح‌ها و لوایح یکی از انتظارات اصلی و اساسی مردم است که مهمترین آن همسان سازی حقوق بازنشستگان بوده است و باید براساس برنامه ششم توسعه اجرایی می‌شد، ولی متاسفانه هر بار با بهانه‌های مختلف از زیر بار این مسئولیت شانه خالی می‌کنند.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس یازدهم افزود: دولت قبل در اواخر عمر خود لایحه‌ای را در این رابطه تقدیم مجلس کرد، اما دولت سیزدهم آن را پس گرفت. آقای جهرمی سخنگوی دولت ادعا کرده اند که این لایحه ناقص و بدون کار کارشناسی بوده است! لذا ما آن را تکمیل و مجدد به مجلس خواهیم فرستاد. این سوال باید از جناب آقای جهرمی پرسیده شود که آیا این فرصت یک ساله و نیم برای تکمیل یک لایحه کافی نیست؟ لطفا هر چه سریعتر در این خصوص اقدام کنید.

وی بیان کرد: افزایش مالیات بر اقشار و اصناف مختلف باعث اعتراض شدید این عزیزان شده است، چرا دولت باید کمبود بودجه را از جیب مردم و اصناف زحمتکش جبران کند؟

همتی تصریح کرد: پایین بودن نرخ گندم موجب ضرر و زیان کشاورزان شده است، انتظار می‌رود قیمت مناسب برای محصول این قشر زحمتکش در نظر گرفته شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: در مراجعات به دفاتر نمایندگان، عزیزانی ادعا دارند که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در مناطق عملیاتی و مرزی دچار سوانح شده اند، اما جانباز به حساب نمی‌آیند و کسی هم پاسخگوی نامه‌ها و درد دل‌های آن‌ها نمی‌شود، لذا تقاضا می‌شود بنیاد شهید مشکلات این عزیزان را برطرف کند. /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۹ ۰۷ تير ۱۴۰۲
قرار بود نرخ گندم افزایش بدن ولی فعلا پول گندم ب قیمت پارسال ب کشاورز دادن پس چیشد همش دروغ، وقتی قیمت نهاده وهمچی گرون میکنید در لحظه پولش از کشاورز میگیرید ولی وقتی میخواید پول بدید قطره چکانی میدید کشاورزی ایران در حال مرگه مثل خیلی از چیزهای دیگه این مملکت، البته این چیزا مهم نیست کارهای مهمتری تو جهان داریم
آخرین اخبار