پایان عملیات انتقال حجاج ایرانی به سرزمین وحی

رییس سازمان حج و زیارت گفت: عملیات انتقال حجاج ایرانی با انجام آخرین پرواز به اتمام رسید و آخرین گروه زائران از طریق فرودگاه جده وارد عربستان شدند.

 سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت درباره انتقال ۸۷ هزار و ۵۵۰ نفر از زائران ایرانی به سرزمین وحی گفت: با دو پروازی که شامگاه پنجشنبه یکم تیرماه از ایستگاه پروازی استان همدان به فرودگاه جده انجام شد، کار انتقال حجاج ایرانی به اتمام رسید.

وی افزود: زائران در سلامت کامل هستند و مجموعه عوامل اجرایی و بخش‌های خدماتی در حال ارائه خدمات مناسب به زائران می‌باشند.

رییس سازمان حج و زیارت درباره انتقال زائران مدینه قبل به مکه نیز گفت: شب گذشته یک هزار و ۵۰۰ زائر و امشب نیز یک هزار و ۵۰۰ زایر از مدینه منوره به مکه مکرمه رهسپار می‌شوند که با خروج این عزیزان از شهر پیامبر (ص)، هیج زائری در مدینه منوره باقی نمی‌ماند و کار انتقال همه زائران مدینه قبل نیز پایان می‌پذیرد.

وی درباره بهره مندی زائران از خدمات قطار سریع السیر مدینه به مکه گفت: برای اینکه بتوانیم موضوع انتقال زائران با قطار را به صورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار دهیم تا در سال آینده از این ظرفیت استفاده نماییم، کاروان‌های شب گذشته و امشب که عازم مکه هستند بوسیله قطار منتقل می‌شوند.

برچسب ها: حج تمتع ، حجاج ایرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۲ تير ۱۴۰۲
حاجی ها پول حج رو خرج ازدواج چند تا جوون که جهزیه ندارن بکنیید بخدا خیلی ثوابش بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۱۷:۰۶ ۰۲ تير ۱۴۰۲
ای قوم به حج رفته کجایید کجایید ؟؟؟
معشوق همینجاست بیایید بیایید....
معشوق تو همسایه دیوار به دیوار
در بادیه سرگشته شما در چه هوائید؟؟
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۲ تير ۱۴۰۲
یه نظارت هم به فروش بلیطهای داخلی کنید نه گیر میادنه میشه خریدکردسایت رو۵ دقیقه بازمیکنن خودشون خریدمیکنن میبندن شرکت آسمان هم که اصلا قیمتشوزیر۳میلیون نیست
آخرین اخبار