مهار آتش سوزی ساختمان دو طبقه در شهر بهبهان

مسئول آتش نشانی شهرداری بهبهان گفت: آتش سوزی ساختمان دو طبقه در شهر بهبهان توسط آتش نشانان مهار شد.

وحید دهدشت رو گفت: شهروندان با تماس با تلفن ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری بهبهان از آتش سوزی طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه واقع در خیابان عدالت شهر بهبهان خبر دادند.

او می‌گوید: بلافاصله یک دستگاه خودرو سبک پیشرو  آتش نشانی از ایستگاه ۳ شصت متری آتش نشانی شهرداری بهبهان به محل حادثه اعزام شد؛ و با ورود به ساختمان اقدام به اطفای حریق نمودند.

به گفته او با توجه به  وضعیت آتش سوزی و امکان گسترش آتش به دیگر نقاط ساختمان دو طبقه یک دستگاه خودرو سنگین از ایستگاه مرکزی آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

مسئول آتش نشانی شهرداری بهبهان گفت: کانون حریق طبقه دوم ساختمان بود؛ که با تلاش پرسنل آتش نشانی آتش سوزی مهار شد و  از سرایط آتش به منازل اطراف جلوگیری به عمل آمد، خوشبختانه این حادثه تلفاتی جانی در پی نداشت.

دهدشت رو  از شهروندان  بهبهانی خواست به هیچ وجه وسایل برقی را در صورت ترک منزل روشن نگذارند و حتی در حالت آماده به کار (استندبای) قرار ندهند؛ و در جهت ایمنی بیشتر  لازم است حتماً برای وسایلی همانند کولر، یخچال و فریزر که در این هوای گرم نمی‌شود، خاموش کرد، محافظ برق استاندارد نصب کنند؛ و هیچ‌گونه مواد سریع الاشتعال در نزدیکی آن‌ها قرار ندهند .

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.