بیش از ۲۵۱ هزار لیتر سوخت به پرواز‌های حجاج در فرودگاه بین‌الملی زاهدان تحویل شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از تحویل بیش‌از ۲۵۱ هزار لیتر سوخت به پرواز‌های حجاج بیت‌الله الحرام در فرودگاه بین المللی زاهدان خبر داد.

قربانعلی مردانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: این مقدار سوخت در بازه زمانی ۲۶ تا ۲۸ خردادماه سالجاری در مدت سه روز به هفت پرواز حامل زائران اعزامی سیستان و بلوچستان به بیت الله الحرام، توزیع شده است.

وی افزود: منطقه زاهدان یکی از ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با دارا بودن چهار ناحیه زاهدان، زابل، خاش و سراوان، ۷۲ جایگاه عرضه سوخت، سه انبار ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی و سه مرکز سوختگیری هواپیمایی، وظیفه تامین و توزیع سوخت در مرکز، شمال و بخش‌هایی از جنوب استان پهناور سیستان و بلوچستان را به عهده دارد.

به گفته سرپرست جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان؛ یک‌هزار و ۷۶۴ نفر از حجاج بیت الله الحرام این استان در خردادماه امسال  واکسینه شدند.

سیدمحمد مهدی سجادی اظهارداشت: این طرح توسط معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر انجام شد که بر اساس آن حجاج برای تزریق واکسن مننژیت فقط باید به شعب جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان مراجعه می‌کردند.

وی افزود: همچنین طرح معاینات پیش از اعزام زائران حج نیز در شعب هلال احمر شهرستان‌های زاهدان، زابل، ایرانشهر، خاش، سراوان و چابهار انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار