وزش باد و بارندگی‌های خفیف برخی مناطق استان زنجان را فرا می‌گیرد

کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: از بعدازظهر امروز با پوشش ابر، وزش باد بارش‌های خفیف باران در برخی مناطق این استان همراه خواهد شد.

حسین سلطانی کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان اغلب مناطق این استان صاف است که از بعدازظهر با پوشش ابر، وزش باد و بارش‌های خفیف باران در برخی مناطق همراه خواهد شد.

حسین سلطانی با بیان اینکه احتمال رگبارهای پراکنده باران و رعدوبرق در برخی مناطق شمالی استان قوی تر است افزود: از فردا جو نسبتا پایداری در استان مستقر خواهد شد که در بعدازظهرها با وزش باد لحظه ای نسبتا شدید همراه می شود.

وی با بیان اینکه شرایط جوی پایداری تا پایان هفته جاری در استان حاکم خواهد بود، اظهار کرد: طی این مدت بارندگی پیش بینی نشده است و دمای هوا نیز امروز و فردا افزایش یافته و روز دوشنبه هفته جاری به طور موقت خنکتر خواهد شد.

سلطانی دمای هوای فعلی زنجان ۱۹ درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت: این دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

وی با اشاره به نوسانات دمای هوای مناطق مختلف استان طی شبانه روز گذشته، اظهار کرد: طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۱ و ۲۸ درجه، ابهر ۱۳ و ۲۷ درجه، خرمدره ۱۴ و ۲۶ درجه، قیدار ۱۴ و ۲۸ درجه، ماهنشان ۱۸ و ۳۲ درجه، سلطانیه ۱۰ و ۲۷ درجه و آب بر ۲۰ و ۳۲ درجه سانتیگراد ثبت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.