احداث چهار شهرک صنفی در کارگروه اقتصادی استان قزوین مصوب شد

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: احداث چهار شهرک صنفی در استان از کارگروه امور اقتصادی استان مصوبه دریافت کرد.

علی رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: این شهرک‌ها شامل شهرک صنفی تخصصی پوشاک، کفش، زیتون و شهرک صنفی عمومی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین اضافه کرد: محل احداث شهرک صنفی پوشاک در شهرستان آبیک و در جوار شهرک صنعتی این شهر تعیین شده است و همچنین شهرک صنفی کفش نیز در نزدیکی شهرک صنعتی دانسفهان احداث می‌شود.

این مسوول گفت: محل احداث شهرک صنفی زیتون نیز در بخش طارم سفلی قرار دارد و شهرک صنفی عمومی نیز که محل استقرار اصناف مختلف خواهد بود، در اطراف شهر قزوین است.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین اظهار کرد: برای ساخت شهرک صنفی پوشاک ۲۵ هکتار زمین، شهرک صنفی کفش ۵ هکتار، شهرک صنفی زیتون ۱۰ هکتار و برای شهرک صنفی عمومی قزوین نیز ۱۰۰ هکتار زمین پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: مکان‌های عرضه مستقیم محصولات یاد شده در شهرک‌های صنفی یاد شده نیز پیش بینی و ایجاد خواهد شد.

رحمانی با بیان اینکه ایجاد شهرک‌های صنفی یاد شده موجب تقویت تولید داخلی خواهد شد، اظهار کرد: استان قزوین در تولید محصولات یاد شده دارای مزیت است و ایجاد این شهرک به رونق کسب و کار در این حرفه‌ها کمک قابل توجهی خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.