عزم جدی برای کاهش سرقت

استاندار قزوین گفت: در یک سال گذشته برای جمع آوری معتادان متجاهر با همت دستگاه های ذیربط در سطح استان اتفاقات خوبی افتاد و به طور قطع جمع آوری معتادان متجاهر در کاهش سرقت نقش کلیدی خواهد داشت.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در قرارگاه مبارزه با سرقت استان قزوین گفت: مصوبات خوبی در جلسات قبلی این کارگروه به تصویب رسیده است، ولی متاسفانه برخی از آن‌ها اجرایی نشده و اگر اجرایی میشد می‌توانست راهگشا باشد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در یک سال گذشته برای جمع آوری معتادان متجاهر با همت دستگاه‌های ذیربط در سطح استان اتفاقات خوبی افتاد، ولی به معنای تمام شدن موضوع نیست و باید برای توسعه آن برنامه ریزی شود.

وی افزود: طرح توسعه کمپ ماده ۱۶ در این قرارگاه باید توسط بهزیستی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ارائه شود چرا که به طور قطع جمع آوری معتادان متجاهر در کاهش سرقت نقش کلیدی خواهد داشت.

این جلسه با محوریت بررسی و تحلیل سرقت‌ها و ارائه راهکار‌های پیشگیری و مبارزه با سرقت، پیگیری مصوبات جلسه قبل و ارائه گزارش توسط ادارت دولتی، نحوه استفاده از خودرو‌های توقیفی حامل مواد مخدر توسط مامورین فراجا، ساماندهی موتورسیکلت‌های سه چرخ در حوزه جمع آوری ضایعات توسط شهرداری و ارائه گزارش در خصوص ایجاد شهرک صنفی توسط معاون عمرانی استانداری برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار