عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امیدواریم با سفر رئیس جمهور کارخانه تراکتور سازی ایران در ونزوئلا شروع به کار کند

ترقی گفت: امیدواریم با سفر آقای رئیسی به ونزوئلا تولیدات ایرانی به خصوص کارخانه تراکتور سازی ایران مجدد راه بیفتد و خدمات فنی ، مهندسی ایران رشد قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

حمیدرضا معاون امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشورهای آمریکای لاتین، بیان کرد: کشورهای آمریکای لاتین در مواضع سیاسی و بین المللی هماهنگ و هم صدای با ایران هستند و از ابتدا سیاست ضد استکباری جمهوری اسلامی را مورد حمایت قرار داد‌ه‌ و به دنبال توسعه روابط خود با جمهوری اسلامی ایران بودند.

وی ادامه داد: البته یک وقفه چندین ساله‌ای در دولت اعتدال یازدهم و دوازدهم که گرایش به غرب داشت ایجاد شد و فاصله‌ای بین ملت و دولت ما و کشورهای آمریکای لاتین پدید آمد که با روی کارآمدن دولت سیزدهم و اصلاح آن گرایش به غرب ما شاهد رشد روز افزون روابط اقتصادی و سیاسی با کشورهای آمریکای لاتین هستیم.

ترقی افزود: با توجه به اینکه مواضع استراتژیک ما با یکدیگر هماهنگی کاملی دارد به خصوص در مقابله با سیاست‌های یکجانبه گرایی آمریکا و همچنین نقشی که آنها در کاهش هژمونی آمریکا در جهان و منطقه خود دارند این سفر مورد استقبال رسمی مردم و مسئولان این کشورها قرار گرفت و همانطور که مردم ملاحظه کردند خود مردم این کشورها هم شیفتگی زیادی به جمهوی اسلامی دارند و متاثر بودند از اینکه مدتی برخی از مراکز تولیدی و کارخانجات ایرانی در آنجا بی توجه رها شده بود .

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با سفر آقای رئیسی تولیدات ایرانی به خصوص کارخانه تراکتور سازی ایران در آنجا راه بیفتد و خدمات فنی ، مهندسی ایران در آنجا با زمینه های خوبی که دارد رشد قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار