احداث پیست چندمنظوره موتورسواری و اتومبیلرانی در اردبیل

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از احداث پیست چندمنظوره موتورسواری و اتومبیلرانی در اردبیل خبر داد.

مازیار ناظمی در حاشیه جلسه هم اندیشی با اعضای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل اظهار کرد: کلنگ احداث پیست چندمنظوره موتورسواری و اتومبیلرانی در اردبیل به زمین زده می‌شود و امیدواریم با بهره برداری از این پیست علاوه بر تامین زیرساخت‌های لازم برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی شاهد برگزاری مسابقات ملی و بین المللی در این پیست باشیم.

او با تقدیر از زحمات رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل گفت: هیات استان اردبیل یکی از فعال‌ترین هیات‌ها در کشور بوده و در این مدت کم اقدامات بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی انجام داده است.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی عنوان کرد:۱۴ هزار نفر در قالب ۱۷ کمیته عضو این فدراسیون هستند و این فدراسیون سه چشم‌انداز مهم برای سال ۱۴۰۲ ترسیم کرده است.

او افزود: توسعه آموزش در قالب آکادمی، افزایش نشاط اجتماعی و توسعه روابط و ارتباطات بین المللی از جمله اولویت‌های این فدراسیون در سال جاری است.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور بیان کرد: تقویت آموزش و توسعه از راهکار‌های بهبود شرایط و وضعیت ورزشکاران بوده و با توجه به اینکه ۵۱ میلیون نفر در کشور گواهینامه رانندگی دارند فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، فدراسیونی مردم پایه بوده و مسئولیت اجتماعی بزرگی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.