پرداخت ۳۶ میلیارد تومان پاداش کاهش مصرف برق به صنایع استان یزد

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد گفت: بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان پاداش کاهش مصرف به صنایع استان یزد در سال گذشته پرداخت شده است.

اسدی مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با بیان اینکه تأمین برق مورد نیاز صنایع، یکی از اولویت‌های جدی این سازمان در استان است، گفت: در سال گذشته هیچ مورد قطعی برق در صنایع نداشتیم و بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان پاداش کاهش مصرف به صنایع پرداخت شده است. 

او در خصوص پاداش کاهش مصرف برق خانگی در استان یزد هم گفت: طرح پاداش کاهش مصرف برق خانگی از ابتدای خرداد تا پایان شهریور اجرایی می‌شود و همه مشترکان می‌توانند با کاهش مصرف برق خود پاداش دریافت کنند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد اظهار داشت: پاداش ماهانه مشترکان در مناطق عادی ۳۰۰ کیلو وات ساعت است و اگر مشترکی زیر ۱۵۰ کیلو وات ساعت مصرف کند به ازای هر کیلو وات دو هزار تومان پاداش معادل ۲۰ برابر هزینه برق مصرفی در این پله ۱۰۰ تومان دریافت می‌کند و اگر مشترکی ۱۵۰ تا ۳۰۰ کیلووات مصرف داشته باشد به ازای هر کیلو وات ساعت هزار و ۵۰۰ تومان و در پله‌های بعدی هزار و ۵۰۰ تومان پاداش خوش مصرفی از وزارت نیرو دریافت می‌کند.

اسدی با اشاره به اینکه ۹۰ هزار مگاوات ظرفیت نصب شده‌ی نیروگاه‌های کشور است، گفت: در استان یزد دو هزار و ۸۳۰ مگاوات ظرفیت نامی داریم.
 
او به اقدامات انجام شده شرکت برق منطقه‌ای یزد برای گذر موفق از پیک تابستان ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: سرویس و نگهداری ۱۰۰ درصدی شبکه‌های برق، آمادگی نیروگاه‌های استان، اضافه شدن ۱۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در مدار و توسعه شبکه‌های برق از جمله این اقدامات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار