کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر/برخورد کامیون با پراید یک کشته برجای گذاشت

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و یکم خرداد ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی در عوارضی شماره ۲ به یک‌دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو مقدار ۳۰ کیلو و ۷۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه قاچاقچی مذکور پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: یکی از مأموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد پلیس در این راستا بدون اغماض خواهد بود.

برخورد کامیون با پراید یک کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در جاده ترانزیت "فارسجین" به سمت شهرک "قروه"، بلافاصله مأموران پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

 سرهنگ فرهاد ذاکری منش افزود: با حضور مأموران و عوامل اورژانس در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه کامیون برخورد کرده که متأسفانه در اثر این حادثه راننده پراید در دم فوت و راننده کامیون مصدوم و به مراکز درمانی شهرستان انتقال یافت.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است، از رانندگان درخواست کرد: هنگام رانندگی از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز و همچنین تجاوز به چپ خودداری کنند و در مواقعی که احساس خستگی و خواب آلودگی می‌کنند در مکانی امن توقف کرده و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند تا شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

کشف بیش از ۱۳ هزار عدد انواع قرص روانگردان در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت تعداد افراد سودجو در رابطه با نگهداری و توزیع انواع قرص‌های غیر مجاز در یکی از محلات شهرستان قزوین، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ باهنر قرار گرفت.
 سرهنگ بیژن خدایی اظهار داشت: پس از اطمینان از صحت موضوع و أخذ دستور از مقام قضایی، مأموران این پلیس به مکان مورد نظر اعزام و موفق به کشف ۱۳ هزار و ۴۰۰ عدد انواع قرص متادون و ترامادول و یک دستگاه فلزیاب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به دستگیری ۲ نفر، خاطر نشان کرد: پلیس در راستای انجام وظایف ذاتی خود و کمک به سلامت جامعه با تمام توان با متخلفان برخورد قانونی می‌کند و اجازه نخواهد داد عده‌ای سودجو سلامت و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند.

دستگیری ۲ قاچاقچی البسه در آزاد راه"قزوین-زنجان"

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: در عملیات مشترک با پلیس استان اصفهان خودرو حامل کالای قاچاق شناسایی و ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

سرهنگ مهدی حاجیان راد اظهار داشت: در پی اعلام ماموران انتظامی استان اصفهان مبنی بر تردد خودرو سواری پراید، حامل کالای قاچاق از محور‌های موصلاتی استان بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قزوین قرار گرفت.

وی افزود: خودرو مورد نظر که از محور "قزوین-زنجان" در حال حرکت بود توسط ماموران شناسایی و متوقف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: در بازدید از خودرو تعداد قابل توجهی کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان قزوین با شهروندان در سامانه ۱۹۷

 جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرمانده انتظامی استان قزوین، روز سه شنبه مورخ ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰۰۰ الی ۱۲۰۰ با حضور سردار " علی ابراهیمی" و تعدادی از معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی، دردفتر نظارت همگانی ۱۹۷ برگزار خواهد شد.

شهروندان می‌توانند مشکلات، مطالب و موضوعات مرتبط با حوزه کاری پلیس را به صورت مراجعه حضوری به محل برگزاری جلسه یا تماس با شماره تلفن ۱۹۷، با فرمانده انتظامی استان مطرح نمایند.

گفتنی است، این جلسه روز سه شنبه ۲۳ خرداد ماه راس ساعت ۱۰ صبح در محل بلوار باهنر، تقاطع خیابان عدلیه، دفتر نظارت همگانی برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار