رسمی: فکری سرمربی هوادار تهران شد

هافبک اسبق استقلال به عنوان سرمربی فصل آینده هوادار تهران انتخاب شد.

محمود فکری سرمربی اسبق تیم‌های استقلال و نساجی اکنون چالش جدید سرمربیگری خود را در تیم هوادار تهران دنبال خواهد کرد.

فکری که فصل گذشته در تیم دسته اولی سایپا حضور داشت و پیش از قطع همکاری با این تیم در رتبه دوم و به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر قرار داشت، پیش از این به عنوان سرمربی احتمالی مس کرمان از وی یاد می‌شد.

با این حال اکنون بعد از جدایی ساکت الهامی، مدیران هوادار بفکری برای هدایت بنفش پوشان در لیگ بیست و دوم به توافق دست یافتند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
پول بیت المال مردم را حیف و میل نکنید و به خود مردم بازگردانید،تمام باشگاهها خصوصا پیروزی و استقلال مفت خور را خصوصی و آزاد کنید،پول نفت و سرمایه مملکت را حیف اینها نکنید به خود مردم بدهید اگر کسی دوست داشت مبلغی به اینها می دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
سلام مسئولین محترم نظام..
لطفا این همه پول بیت المال را خرج تیم فوتبال نکنید..فقط لیگ را دوسال تعطیل کنید وپول آنرا به جوانانی که دارند ازدواج می کنند هزینه کنید بعدآ متوجه خواهید شد که چه خدمتی به کشور کردید..جوان بیکار را در اول زندگی با وام ازدواج بدهکار ش می کنید..خوب معلومه این گونه زندگی ها. آخرش می شود طلاق...لطفا بفکر جوان کردن جامعه باشید..این جوانان هستند که آینده یک کشور و جهان هستند..نه فوتبال..با این همه هزینه..لطفا باز خوردش را نگاه کنید..متخصصین بیایند نظر بدهند. نه آنهای که ازاین سفره. دارند پولدار می شوند.....ممنونم...
Iran (Islamic Republic of)
سلام برحسین
۰۷:۵۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
فقط خودزنی ودیگرهیچ وپوچ
Iran (Islamic Republic of)
ع
۰۷:۴۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
فقط افراد تکراری و تاریخ مصرف گذشته و بی هنر و سطحی هستند که زندگی و عمر خود را از نوجوانی تا پایان و نفسهای آخر حرام فوتبال می کنند و در هیچ یک از مراحل و گذشت زمان هم متوجه این بدبختی بزرگ نمی شوند چقدر این صحنه ها بی خاصیت و تکراری و حال بهم زن است نماد عقب ماندگی و جهل بی پایان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
بیچاره شدن
آخرین اخبار