تشکل‌های زیست محیطی گچساران برای دریافت مجوز اقدام کنند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران گفت: تشکل‌های زیست محیطی این شهرستان برای دریافت مجوز فعالیت و ثبت در سامانه اقدام کنند.

محمد امین حسینی رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران گفت: تشکل‌های زیست محیطی می‌توانند برای ثبت در سامانه تشکل‌های زیست محیطی ضمن وجه رسمی دادن به فعالیت‌های خود از مزایای حمایتی در این خصوص بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: واگذاری طرح‌های مشارکتی به تشکل‌های زیست محیطی از حداقل مزایای ثبت کردن این تشکل هاست که هر چند هزینه کمی برای آنان در بر دارد، اما می‌تواند بخشی از هزینه‌های آنان برای انجام این فعالیت‌ها را جبران کند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران تاکید کرد: هم اکنون ۲۰ تشکل زیست محیطی در این شهرستان فعالیت دارند که تنها چهار تشکل ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه تشویق افرادی که در زمینه زیست محیطی فعالیت می‌کنند به آنان انگیزه بیشتری می‌بخشد عنوان کرد: بمناسبت دهه کرامت و روز دختر از یکصد دختر دانشجو و دانش آموز فعال در حوزه‌های مختلف زیست محیطی شهرستان گچساران تجلیل شد.

حسینی تصریح کرد:این آیین با همکاری دانشگاه نفت و گاز گچساران، بسیج دانشجویی و خانه محیط زیست این دانشگاه، آموزش و پرورش و شهرداری گچساران با هدف تجلیل از دختران فعال درحوزه‌های مختلف زیست محیطی انجام شد.

وی گفت: دختران امروز و مادران فردا می‌توانند نقش بسزایی در تربیت نسل آینده ایفا کنند تا حافظ طبیعت و محیط زیست باشد.

حسینی افزود: صیانت از این نعمت‌های خدادادی میراث طبیعی شهرستان گچساران با امکانات محدود سازمان به طور صد در صد امکان پذیر نیست و تلاش همه دوستداران محیط زیست بالاخص تشکل‌های مردم نهادی که در این عرصه فعالیت می‌کنند را می‌طلبد.

ابرنا

برچسب ها: زیست محیطی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.