آغاز توزیع ۶ هزار مخزن مکانیزه پسماند در مناطق ۲۲ گانه تهران

شهردار منطقه۶ گفت: با بهره مندی از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و مشارکت شهروندی ۶ هزار مخزن پسماند پایتخت را تامین کردیم و فرایند توزیع این مخازن در دو روز با همکاری سازمان پسماند به اتمام خواهد رسید.

رضا محمدی اظهار کرد: توزیع مخازن با همکاری سازمان پسماند شهرداری تهران و به تناسب گستردگی پهنه و میزان فرسودگی مخازن موجود در مناطق ۲۲ گانه در دستور کار قرار گرفته و از امروز ۸ خرداد ماه این فرایند توزیع آغاز شده است. 

شهردار منطقه افزود: نگاه جزیره‌ای به حل مسائل و مشکلات شهری قطعاً منجر به نتیجه مطلوب و رضایت شهروندی نمی‌گردد، ما تلاش می‌کنیم در صورت امکان با هماهنگی و همکاری فیمابین معاونت‌ها و مناطق مشکلات زندگی شهری را برای شهروندان تهرانی به حداقل برسانیم. 

محمدی با پرداختن به جزئیات این اقدام خاطر نشان کرد: توزیع و نوسازی مخازن ۱۱۰۰ لیتری گالوانیزه مکانیزه زباله در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با پشتیبانی شهرداری منطقه ۶ طی زمان بندی اعلام شده اجرایی خواهد شد. 

به گفته شهردار منطقه این اقدام با هماهنگی معاونت خدمات شهری و محیط زیست و با محوریت سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و با پشتیبانی منطقه ۶ اجرایی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار