معاون بازرگانی اداره کل صمت جنوب کرمان:

کلیه فعالان تجاری، ملزم به ثبت نام در سامانه‌های جامع انبار‌ها و جامع تجارت هستند

مشایخی گفت: همه فعالان تجاری ملزم به ثبت نام در سامانه‌های جامع انبار‌ها به آدرس nwms.ir و جامع تجارت به آدرس ntsw.ir هستند.

 محسن مشایخی در جلسه هماهنگی نظارت بر انبار‌های نگهداری موادغذایی و کالا‌های سلامت محور بر تشدید نظارت همه جانبه بر انبار‌ها و فعالان حوزه تجارت و بازار تاکید کرد.

او با بیان اینکه همه فعالان تجاری ملزم به ثبت نام در سامانه‌های جامع انبار‌ها به آدرس nwms.ir و جامع تجارت به آدرس ntsw.ir هستند، افزود: چنانچه هر کدام از فعالان اقتصادی در سامانه‌های بیان شده ثبت نام نکنند، مطابق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، متخلف صنفی شناخته می شوند و پرونده  برای آن ها تشکیل  و برای اجرای قانون به تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شوند.

 معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به اهمیت رعایت نکات بهداشتی در نگهداری مواد غذایی در انبارها، بیان داشت: کلیه انبار‌های نگهداری مواد غذایی و سلامت محور در جنوب کرمان باید ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او تصریح کرد: شهروندان جنوب استان کرمان می‌توانند در صورت مشاهده  هر گونه کالای احتکار شده و بار غیرمجاز، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ به اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان اطلاع دهند.

همچنین در این جلسه محمدی، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در راستای نظارت بر سلامت مواد غذایی و کالاها توضیحاتی را در خصوص شرایط نگهداری کالا و مواد غذایی در انبار ها و اتحادیه های صنفی دادند. 

 همچنین سرهنگ حسن زاده، معاون قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان گفت:  از تردد ناوگان حمل مواد غذایی در جاده‌های جنوب کرمان بدون مجوز جلوگیری به عمل می آید و با خاطیان برابر قانون برخورد می شود‌.

مقرر شد کلیه انبارهای نگهداری مواد غذایی در جنوب کرمان کلیه ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی را در خصوص نگهداری مواد غذایی رعایت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار