وزیر بهداشت از پیشکسوتان بهداری رزمی تجلیل کرد

پیشکسوتان بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت با حضور وزیر بهداشت و دستیار و ‌مشاور عالی فرمانده کل قوا تجلیل شدند.

پیشکسوتان بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت با حضور  بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سردار سرلشکر رحیم صفوی، دستیار و ‌مشاور عالی فرمانده کل قوا تجلیل شدند.

در این جلسه که در ستاد وزارت بهداشت و با حضور اعضای هیأت امنای بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت و در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، از مرحوم  سید حسن فیروز آبادی، مسئول ستاد مرکزی امداد و درمان جنگ،  سید علیرضا مرندی، وزیر بهدشت، درمان و آموزش پزشکی در دوران دفاع مقدس، دکتر ابوالحسن احمدیانی، مسئول بهداری کل سپاه در عملیات‌های فتح المبین و بیت المقدس، دکتر بهروز توانا، نماینده فرمانده نیروی زمینی ارتش در مناطق عملیاتی و وحیده طالقانی، مسئول دارو و تجهیزات پزشکی هلال‌احمر در دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

لزوم راه اندازی قرارگاه جهادی حوزه سلامت در وزارت بهداشت

سردار سرلشگر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در ادامه این جلسه گفت: در برنامه هفتم در زمینه ارتقای سلامت مردم توجه ویژه ای شده است، به طوری که نیروهای مسلح در خدمت دولت  همانند دوران کرونا هستند.

او با اشاره به این که وزارت بهداشت باید یک قرارگاه جهادی در حوزه سلامت راه اندازی کند افزود: مکتب حاج قاسم سلیمانی باید به عنوان دو واحد درسی عمومی داوطلبانه ایجاد شود. هدف آشنایی بیشتر دانشجویان با فرهنگ دفاع مقدس و مکتب حاج قاسم است.

 بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سردار سید یحیی رحیم صفوی، رئیس هیات امنای موسسه بهداری رزمی، معاونان وزارت بهداشت و همچنین تعدادی از پزشکان پیشکسوت دوران دفاع مقدس و فرماندهان بهداری رزمی در این مراسم حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.