تصادف اتوبوس با سواری با چهار زخمی در جاده نقده - ارومیه+فیلم

سرپرست هلال احمر آذربایجان غربی گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه سواری سمند در جاده نقده - ارومیه ۲۹ حادثه دیده و چهار مصدوم بر جا گذاشت.

 سرپرست هلال احمر آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از اطلاع از حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه سواری سمند در جاده نقده - ارومیه، نیرو‌های پایگاه حیدرآباد نقده جهت عملیات اعزام و یکی از مصدومان که مردی ۴۴ ساله با مصدومیت ترومای کتف و دست بود بعد از اقدامات اولیه به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شد.

حمید محبوبی با اشاره به اینکه علت این حادثه توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است، گفت: سه مصدوم دیگر این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

 

امدادرسانی به ۲۷ نفر از متاثرین آبگرفتگی در تکاب

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان غربی گفت: امدادگران این جمعیت در شهرستان تکاب نیز در یک عملیات چند ساعته به ۲۷ نفر از متاثرین آبگرفتگی کمک کردند.

محبوبی ادامه داد: با توجه به گزارش بارش شدید باران و آب‌گرفتگی منازل مسکونی در تکاب تیم‌های امداد و نجات بلافاصله به محل‌های گزارش شده از سوی مدیریت بحران اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این عملیات ۲ تیم امداد و نجات سیلاب به همراه تجهیزات تخصصی سیلاب اعم از (یک دستگاه موتور پمپ ۲ اینچ و یک دستگاه موتور پمپ چهار اینچ) در محل حضور پیدا کردند و منازل مسکونی مناطق شرکت نفت، فرمانداری، قره ناو، شریف آباد و مرکز بهداشت شماره ۲ را که که بر اثر آبگرفتگی احتمال تخریب داشتند را از سیلاب تخلیه کردند.

سامانه بارشی از بعدازظهر جمعه، فعالیت خود را به صورت افزایش ابر، بارش باران رگباری، رعد و برق و وزش باد شدید، در آذربایجان غربی بویژه مناطق جنوبی این استان آغاز کرده و تا آخر وقت روز یکشنبه به فعالیت خود در این منطقه ادامه می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.