آسفالت نشدن معابر سایت ۵۵ هکتاری امیدیه

سرپرست فرماندار امیدیه نوسان نرخ ارز و افزایش قیمت‌ها را دلیل خودداری پیمانکار از اجرای طرح آسفالت معابر سایت ۵۵ هکتاری عنوان کرد.

جعفر سلامی درخصوص مشکلات سایت ۵۵ هکتاری امیدیه و گلایه ساکنان منطقه گفت: ساخت مسکن مهر در سال ۱۳۸۶ در ۴ سایت آغاز شد که تاکنون ۲ سایت آن تکمیل شده است.

او می‌گوید: ۲ سایت ۶۰ هکتاری آن ۲ هزار و ۱۱۴ واحد مسکونی دارد، سایت ۵۵ هکتاری نیز هزار و ۱۹۴ مسکن در آن به صورت ویلایی ساخته شده است.

سلامی به رفع مشکلات و تکمیل طرح‌های آبرسانی، تکمیل شبکه فاضلاب، بهسازی معابر، ایجاد جوی و جدول، شبکه گازرسانی، شبکه برق و... در دولت سیزدهم اشاره کرد و ادامه داد: برای آسفالت معابر این منطقه در اسفندماه پارسال مناقصه برگزار و پیمانکار آن مشخص شد.

به گفته او براساس ۲ قرارداد برای نیمه شرقی با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان و نیمه غربی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان مقرر شد ابتدای امسال عملیات اجرایی آسفالت معابر آغاز شود، ولی به دلیل نوسان قیمت ارز و افزایش قیمتها، یکی از پیمانکاران حاضر به شروع کار نشد.

سرپرست فرمانداری امیدیه می‌گوید: پیگیری این مشکل از طریق مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان درحال انجام است که پیمانکار آغاز به کار کند یا پیمانکار جدید دیگری انتخاب شود.

این مقام مسئول گفت: ۱۵ سال است که ساکنان سایت ۵۵ هکتاری با این مشکلات مواجه بودند که بخش قابل توجهی از آن رفع شد و آسفالت معابر نیز در دست پیگیری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.