هویت ایرانی اسلامی، مانعی برای تحقق اهداف دشمنان

امام جمعه موقت بیرجند هویت ایرانی اسلامی را مانعی برای تحقق اهداف دشمنان عنوان کرد.

حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند در مراسم سومین روز تدفین شهید رجب حسین زاده و هفتمین روز شهادت شهید محمد رضا اسدالهی با اشاره به اینکه امروز ما به دنبال احیای بیش از پیش هویت ایرانی اسلامی خود هستیم گفت: در قرن‌های گذشته حاکمان فاسد و وابسته، به هویتمان آسیب زده اند و امروز این هویت مانعی برای تحقق نقشه‌های شوم دشمنان است.

او با اشاره به اینکه حاکمان فاسد در قرن‌های گذشته خاک ایران را بر باد داده اند افزود: امروز برخی از همین حاکمان خود را طرفدار سلطنت می‌دانند که جای بسی تأسف است.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه دشمن می‌خواهد دین و دینداری را از ما بگیرد گفت: شهدا در مسیر حفظ هویت ایرانی اسلامی جان خود را فدا کردند و این میبر ادامه دارد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه دشمن در این سال‌ها با تمام توان به میدان آمده و امروز هم با جنگ شناختی به دنبال گمراه کردن نسل جوان است تصریح کرد: امروز همه و به ویژه آموزش و و پرورش، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و دیگر نهاد‌های مسئول باید با جهاد تبیین جوانان و نوجوانانمان را آگاه و توطئه دشمنان را خنثی کنند.

شهید رجب حسین زاده، شهید تازه تفحص شده ای است که همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در بیرجند تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید محمد رضا اسدالهی ۲۱ اردیبهشت در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در بند چارک هرمزگان به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.