حرفه‌آموزی از امور مهم در اشتغال جوانان است

استاندار چهارمحال و بختیاری، حرفه‌آموزی را از امور مهم در خصوص اشتغال جوانان و اجرای قانون جوانی جمعیت بیان کرد.

غلامعلی حیدری در نشست ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری، مهمترین اصل در خصوص اجرای طرح جوانی جمعیت را فرهنگسازی دانست و گفت: این مهم در راس برنامه‌های استان قرار گرفته است و در ادامه تقویت می‌شود.

وی افزود: اقدامات خوبی در خصوص جوانی جمعیت در استان انجام شده است اما کافی نیست و باید برنامه‌ها و اقدامات بیشتری در رابطه در دستور کار قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


حیدری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و روسای قوا روی این موضوع عنایت و تاکید ویژه‌ای دارند و به تبع آن باید برای تحقق این اهداف در استان برنامه‌های بیشتری تدوین و به مرحله اجرا برسد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اولین موضوع، مباحث فرهنگی است که متولیان فرهنگی و آموزشی باید روی این موضوع تمرکز بیشتری داشته باشند.
حیدری با اشاره به تدوین برش دستگاهی طرح جوانی جمعیت در استان، اظهار داشت: هریک از دستگاه‌ها در نشست بعدی برنامه‌های مربوطه را تشریح و گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه دهند.

وی، اشتغال جوانان را از موضوعات مهم مرتبط با جوانی جمعیت عنوان کرد و افزود: با توجه به نرخ بالای بیکاری در استان می‌طلبد تا با ایجاد اشتغال و فرصت شغلی برای جوانان موانع فراروی ازدواج آن ها را از میان برداشت که در این خصوص رسالت دستگاه‌هایی نظیر صمت، شهرک‌های صنعتی، جهادکشاورزی و میراث فرهنگی بیش از سایر دستگاه‌هاست.

حیدری، حرفه‌آموزی را از دیگر امور مهم در خصوص اشتغال جوانان و در نهایت اجرای قانون جوانی جمعیت دانست و گفت: همچنین می‌طلبد برای هر یک از طرح‌های عمرانی استان پیوست فرهنگی تهیه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار