جذب ۱۱۰۰ تن قیر برای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در زرند

فرماندار زرند گفت: برای اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی با همکاری بسیج سازندگی، ۵۰۰ تُن قیر جذب شد و ۶۰۰ تُن دیگر نیز در مرحله دوم جذب خواهد شد.

سید رضا حسینی نژاد گفت: جذب کامل مرحله اول قیر مشارکتی به همت مسئولان شهرستانی و همکاری بسیج سازندگی  به میزان ۵۰۰ تُن به ارزش ریالی ۱۵ میلیارد تومان صورت گرفت.  

او افزود: این قیر‌ها در روستاهای: بهاآبادبه میزان ۷هزار و ۵۰۰ متر، شهرک طالقانی ۱۰ هزار متر، بابتنگل ۲۴هزار متر، محمد آباد  ۴ هزار و۵۰۰ متر، فتح آباد اولیا  هزار متر و مهرآباد هزار متر اجرا و هزینه شده است.

سرهنگ شاهرخی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان، پس از بازدید پروژه شهرک طالقانی که پروژه آن با جذب قیر مشارکتی سپاه در حال انجام است، با حضور در دفتر فرماندار زرند و شرکت در جلسه‌ای که با حضور امام جمعه و اعضای شورای تامین شهرستان در حال انجام بود، ضمن ارائه توضیحاتی در مورد پروژه‌های در حال اجرا، از تلاش‌های شبانه روزی و مساعدت‌های همه جانبه فرماندار زرند برای جذب قیر مشارکتی و انجام پروژه‌های تعریف شده قدردانی کرد.

او گفت: با تلاش‌های مستمر و رایزنی‌های مکرر فرماندار زرند، این شهرستان به عنوان پایلوت استانی در جذب قیر مشارکتی انتخاب و در مرحله اول، ۵۰۰ تُن قیر جذب شده است که در پروژه‌های راهسازی روستا‌های  بهاآباد، شهرک طالقانی ، بابتنگل، محمد آباد، فتح آباد اولیاو مهرآباد به کار گرفته شده است.

سرهنگ شاهرخی تصریح کرد: با رایزنی‌های مستمر صورت گرفته در مرحله دوم این طرح نیز بالغ بر ۶۰۰ تُن قیر مشارکتی  برای محرومیت زدایی روستا‌های هدف، از قبیل: رحمت آباد سنگ، چاه غلامعلی و گوراب استفاده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار