استاندار گلستان:

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است

استاندار گلستان گفت: آمریکا خود بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است و با تحریم‌های ناعادلانه حق سلامت، زندگی و آرامش را از مردم جهان گرفته است.

علی‌محمد زنگانه صبح امروز پنجشنبه بیست و یک اردیبهشت در پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: آمریکا از همیشه ادعای دفاع از حقوق بشر را داشته و دولت مردانش همیشه با عنوان حقوق بشر به صورت سیاسی رفتار می‌کنند.

او ادامه داد: دولتی که تنها استفاده کننده از سلاح اتمی و مهمترین عامل تنش و جنگ‌افروزی در‌جهان است امروز ادعای حقوق بشر دارد و سوال اینجاست چگونه آمریکا به خود اجازه می‌دهد مدعی حقوق باشد.

استاندار گلستان گفت: استفاده ابزاری از تحریم برای تحت فشار قرار دادن کشور‌های مستقل سیاسی دهه‌ها است که توسط آمریکا ادامه دارد.

زنگانه گفت: آمریکا با این تحریم‌ها حق تعیین سرنوشت را برای بشریت نقض می‌کند و آن‌ها حق سلامت و بهداشت را از بشر می‌گیرند.

استاندار گلستان گفت: آمریکا در حالی خود را مدافع حقوق بشر می‌داند که این اصل در کشور خودش اجرا نمی‌شود و این کشور حامی بزرگ رژیم جعلی صهیونیستی است که دائم در حال کشتار کودکان مظلوم فلسطین است.

او  ادامه داد: آمریکا با استفاده ابزاری از حقوق بشر و حمایت از تروریست اقدام به حذف و ترور انسان‌های دانشمند و انسان‌های ارزشمند در نقاط مختلف جهان می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.