درمان ناباروری در تربت‌حیدریه آسان شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری در بیمارستان امام حسین(ع) این دانشگاه، اقدام مثبت در حوزه جوانی جمعیت است و بدین ترتیب زوج‌های نابارور منطقه از مراجعه به شهرهای بزرگ برای درمان بی‌نیاز شدند.

حسین ابراهیمی‌پور ظهر روز سه‌شنبه در آیین تجلیل از مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی منطقه تربت‌حیدریه، افزود: بخش درمان ناباروری بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) تربت‌حیدریه با صرف ۲۵ میلیارد ریال آبان سال ۱۴۰۱ بهره برداری شد و از آن زمان تاکنون به زوج‌های نازا خدمات ارائه می‌دهد.

وی بیان کرد: توسعه خدمات سلامت در حوزه بهداشت و درمان نیازمند داشتن زیرساخت‌های مطلوب است و در این راستا پروژه‌های عمرانی این دانشگاه در حوزه‌های مختلف با جدیت و سرعت در حال اجراست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با بیان اینکه شایسته است به جامعیت خدمات سلامت در منطقه برسیم، افزود: این بدان معنا است که اگر کسی به خدمات حوزه سلامت نیاز پیدا کرد، به نزدیک‌ترین نقطه در مجموعۀ تحت‌پوشش دانشگاه مراجعه و این خدمات را دریافت کند تا دیگر نیازی به ارجاع بیماران به شهر‌های دیگر نباشد.



ابراهیمی‌پور در بخشی از سخنانش با اشاره به اینکه نظام ارجاع پزشک خانواده یکی از چشمنداز‌های حوزه سلامت است، گفت: در برنامه توسعه کشور، یکی از بحث‌های اصلی و بسیار مهم، نظام ارجاع پزشک خانواده و پروندۀ الکترونیک سلامت می‌باشد که باید امسال در شهر‌ها اجرا شود و اجرای این کار دشوار نیازمند همکاری همگان است.

وی در ادامه گفت: مدافعان سلامت با ایثار و از جان‌گذشتگی در روز‌های سخت مقابله با کرونا، حماسه‌ای تاریخی آفریدند و البته در این آزمون بزرگ، خوش درخشیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.