بازدید نظارتی هزار و ۸۶۱ مورد از تأسیسات گردشگری گلستان/۲۰ واحد تشویق شدند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از اجرای بیش از هزار و ۸۶۱ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان از ابتدای امسال خبر داد.

محمدجواد ساوری گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۸۶۱ بازدید نظارتی توسط کارشناسان نظارت معاونت گردشگری در راستای نظارت بر ارائه خدمات، صیانت و رعایت عفاف و حجاب و بررسی موارد بهداشتی از تأسیسات گردشگری استان مانند، مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع‌های خدمات رفاهی انجام شده است.  

او ادامه داد: از این تعداد بازدید،  هزار و ۴۱۷ مورد مربوط به مراکز اقامتی، ۲۹۴ بازدید از رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی و ۱۰۸ مورد مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی استان است.  

ساوری گفت: در این بازدید‌ها  ۱۰ مورد اخطار، ۱۲مورد تذکر و ۲۰ مورد تشویق برای واحد‌های گردشگری سطح استان به ثبت رسیده است.  

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: علاوه بر این نظارت‌ها که توسط کارشناسان حوزه گردشگری اجرایی می‌شود برگزاری گشت‌های مشترک دستگاه‌های اجرایی در همه شهرستان‌های استان یکی از اولویت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان در همه ایام سال است.  

او افزود: در راستای ایجاد خودمراقبتی از تأسیسات و واحد‌های گردشگری استان گروه های نظارتی با حضور نماینده انجمن‌های تأسیسات گردشگری و کارشناسان اداره‌کل تشکیل به نظارت و سرکشی از واحد‌های گردشگری سطح استان می‌پردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.