اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی:

وزارت کشور مرجع قانونی صدور مدارک شناسایی و هویتی برای اتباع و مهاجرین خارجی است

وزارت کشور مرجع قانونی صدور مدارک شناسایی و هویتی برای اتباع و مهاجرین خارجی می باشد، لذا ضروری است اتباع و مهاجرین خارجی مراقب افراد سودجو باشند.

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی در اطلاعیه پیشگیری از عناصر سودجو در اخاذی از اتباع خارجی اعلام کرد گزارش های دریافتی حاکی است اخیراً برخی از اتباع افغانستانی با همکاری عناصر سودجو ایرانی و با استفاده از شگردهای مختلف اقدام به اخاذی از مهاجرین ساکن کشور می نمایند.

طبق این گزارش، افراد سودجو با این ادعا که با سازمان ها و دستگاههای مختلف ارتباط داشته و می توانند از طریق آنها برای اتباع و مهاجرین خارجی کارت شناسایی و هویتی صادر نمایند، مبالغ گزافی از آنان دریافت می کنند که این امر باعث ایجاد نگرانی و تشویش اذهان در بین مهاجرین شده اند.

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور اعلام می دارد صرفاً وزارت کشور مرجع قانونی صدور مدارک شناسایی و هویتی برای اتباع و مهاجرین خارجی می باشد، لذا ضروری است اتباع و مهاجرین خارجی مراقب افراد سودجو باشند.

شایان ذکر است اخبار کلیه خدمات مربوط به پناهندگان و مهاجرین صرفاً از طریق سایت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی  به آدرس   Bafia.ir اطلاع رسانی می گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار