تجلیل سرپرست وزارت آموزش و پرورش از استاندار همدان

رضا مراد صحرایی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش از استاندار همدان به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش نمونه کشوری تجلیل کرد.

در متن این لوح آمده است: وجدان‌های بیدار همواره ستایشگر انسان‌هایی است که با احساس مسئولیت و تعهد کامل به تعلیم و تربیت اسلامی نسل نو همت می‌گمارند زمینه دست یافتن به جامعه‌ای دانش بنیان را با جایگاه اول علمی، فناوری و اقتصادی در منطقه با هویت اسلامی و انقلابی که الهام بخش جهان اسلام باسد را فراهم می‌آورند.

بر خود فرض می‌دانیم به پاس زحمات و تلاش‌های بی شائبه شما در امر خطیر تعلیم و تربیت آینده سازان میهن اسلامی مان همراه با سیاست وزارت متبوع و همگام با دولت مردمی دکتر رییسی که منجر به موفقیت‌های قابل ستایش شده است، مراتب تقدیر و تشکر را اعلام داشته و توفیقات روز افزون تان را از خداوند منان خواهانیم.

آرزومندیم ذات اقدس احدیت شما خوبان را که در مسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام از جان مایه می‌گذارید در کنف الطاف خاصه خویش قرار دهد.

مراسم تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی همدان به مناسبت هفته معلم با حضور سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، استاندار همدان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کشوری، لشکری و استانی برگزار شد.

 این لوح تقدیر توسط سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.