شنیده شدن صدای چند انفجار در کی‌یف/ سرنگونی پهپاد در نزدیکی یک پایگاه هوایی در کریمه

منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در پایتخت اوکراین و حمله پهپادی ناموفق در کریمه خبر داده اند.

مقامات روسیه روز پنجشنبه اعلام کردند که یک پهپاد در نزدیکی یک پایگاه هوایی در کریمه سرنگون شده است که آخرین مورد از یک رشته از چنین حوادثی در روزهای اخیر است.

به گزارش اسپوتنیک، میخائیل رازوژایف، فرماندار سواستوپل گفت: "حمله دیگری به سواستوپل. نیروهای پدافند هوایی یک دستگاه هوایی بدون سرنشین را در منطقه فرودگاه بلبک (Belbek) منهدم کردند."

در همین حال خبرگزاری فرانسه روز پنجشنبه اعلام کرد که صدای چندین انفجار در کی‌یف، پایتخت اوکراین شنیده شده است که پیش از این شاهد یک سری حملات در طول شب بوده است.

بنابر این گزارش، پهپادی مشاهده شده که پدافند هوایی سعی داشت آن را ساقط کند، در حالی که اداره نظامی شهر کی‌یف گفت: "دفاع هوایی در حال کار است."

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
زلنسکی باید حذف فیزیکی بشه.
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۱:۰۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
اوکراین مرکز استراتزیک یهود صهیونیست مخوف
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۲۳:۱۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
اوکراین خیلی خوب وبابرنامه داره پیش میره ان شالله پیروزه
مرگبرروسیه روسیه دیگه پرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
عزیز جان اگه فقط خود اکراین بود مشکلی نبود و همه حق را به اکراین میدادن ولی اکراین داره دستورات آمریکا و کلا غرب و ناتو را انجام میده و هدفشونم اول این بود که اکراین جزء ناتو بشه که اگه میشد یعنی آمریکا و.. بغل گوش روسیه که هیچ کشوری تحمل نمیکنه مگه خودما تحمل میکنیم پایگاههای آمریکا را دراطرافمون (اما چون اون کشورها خودشون اجازه دادن کاری نمیشه کرد) و مگه ما تحمل میکردیم داعش بیاد سوریه و عراق و.. را بگیره و عراق بغل گوشمون بشه داعش؟! پس ما هم تحمل نکردیم و رفتیم خارج کشورمون داعش را سرنگون کردیم .
پس مشکل فقط اکراین نیست مشکل آمریکاست که عاشق چشم و ابروی نه زلنسکی هست نه مردمش ! فقط میخواد روسیه تضعیف بشه پس نگو اکراین و مردمش فلانن اگه آمریکا میومد اکراین روسیه کلا درخطر بود و زودتر اقدام کرد واگرنه حتی شاید اونها به بهانه هایی این کارو میکردن یا کلا روسیه زیر نظر آمریکا بود !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
خخخخ تو هم جوگیر شدی ؟؟؟!
عزیزم روسیه هنوز از خیلی از تسلیحاتش استفاده نکرده مجبور بشه استفاده میکنه یعنی هر کشوری مجبور بشه استفاده میکنه حتی بمب اتم و..!
پس شما جوگیر نشو روسیه هست و خواهد بود و وسعت روسیه اصلا میدونی چقدر هست؟؟؟؟؟! قدرتشم ک گفتن نداره و حتی بیشترین ماهوارههای اروپا و حتی گاهی از آمریکا را روسیه براشون با ماهواره برهاش میفرستاد فضا حالا میگی روسیه پرید خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
بخدا اوکراین یک کشوری هست که مردمی دارد مثل بقیه کشورها
انقدر که حوادث جنگی اوکراین رو کامل شرح میدید از تلفات نظامیان روسی و تجهیزات اونا هم بگید.
ممنون
Germany
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
به امید خدا متجاوز شکست سنگین خواهد خورد
آخرین اخبار