مشارکت فعال سپاه در تحقق نهضت ملی مسکن

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تعداد واحد‌های مسکونی سازمانی در حال ساخت کشور بیش از ۹ هزار واحد است و در راستای تحقق نهضت ملی مسکن مشارکت فعالی خواهیم داشت.

سردار علی فضلی در آیین افتتاحیه ۲۴ واحد منازل سازمانی فاز اول شهرک شهید سلیمانی اهواز گفت: امروز حساس‌ترین دغدغه مردم مسکن بوده و جدی‌ترین مشکل نیز برای ازدواج و بچه‌دار شدن، داشتن سرپناه و خانه است.

او می‌گوید: طراحی ۱۳ هزار واحد سازمانی دیگر نیز آغاز شده و به محض تامین هزینه عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد، انتظار می‌رود با این همت بلند که شروع شده همکاران مجدانه کمک کنند تا این اراده قوی محقق شود.

سردار فضلی گفت: باید بتوان رشد و سرعت بیشتری به ساخت و ساز منازل مسکونی داد.

مسئول مهندسی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: در طول ۳۶ ماه که از آغاز نهضت ساخت و ساز می‌گذرد ۵۴۰ واحد منزل مسکونی برای ساخت مصوب شده است.

مهدی مرادی گفت: سپاه خوزستان قصد دارد دستکم هر سال ۵۰ واحد را افتتاح کند و تاکنون ۱۰۰ واحد برای امسال و سال آینده پیش بینی شده است.

به گفته او ۲۴ واحد مسکونی دارای پیشرفت بیش از ۹۰ درصد، و میزان ساخت و ساز ۲۴ واحد دیگر را ۶۵ درصد است.

مسئول مهندسی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: هم اکنون هم خرید خرید خانه، و هم اجاره بها سخت شده است که امیدواریم با افتتاح وبهره برداری از سایربلوک‌ها گامی درجهت حل مشکل مسکن جوانان و استان و همکاران برداشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.