تجلیل از مربیان برتر قرارگاه منطقه‌ای عاشورا در تبریز

به مناسبت ۱۲ اردیبهشت روز عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فرماندهان، مسئولان و مربیان برتر قرارگاه منطقه‌ای عاشورا در تبریز تجلیل شد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت روز معلم و سالروز شهادت استاد شهید مطهری با بیان اینکه استاد در تدریس خود دست کم باید از دو ویژگی مهم علمی و اخلاقی برخوردار باشد خاطرنشان کرد: ویژگی‌های علمی و اخلاقی لازم و ملزوم همدیگر هستند و هر یک بدون دیگری کاری ناقص است البته برخورداری توامان این ویژگی‌ها در هر استادی نیز کاری دشوار است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه یکی از بهترین الگو‌ها برای تدریس و روش‌های آن مربوط به شهید مطهری است گفت: اینکه چه ویژگی‌هایی باعث شده است روش تدریس استاد مطهری به عنوان یک الگوی علمی و عالی در سطح جامعه علمی کشور مطرح شود هنر تشریح شهید است.
 
وی افزود: شهید مطهری در درسهایش همیشه علومی را که تدریس می‌کرد تشریح می‌کرد و پختگی علمی، جذب مطلب، پیش مطالعه و نو بودن و جهت دار بودن مطالب، تسلط به تاریخچه بحث و توضیح مقدمات بحث از دیگر ویژگی‌های تدریس وی بود.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: طرز فکر استاد و دور نشدن از بحث، مدیریت علمی، پاسخ به سئوالات، تدریس دلنشین و بیان گرم از بحث از دیگر ویژگی‌های تاثیرگذار وی بود.
 
 حجت الاسلام امینی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای عاشورا هم گفت: این نمایندگی مسئولیت حراست از مرز‌های اعتقادی نیرو‌های ولایتمدار قرارگاه را بر عهده دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار