امام جمعه تبریز مطرح کرد؛

مطهری شهید جهاد تبیین بود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: استاد مطهری شهید جهاد تبیین است که با درجه علمی بسیار بالا در طول حیاتش توانست از حقیقت نظام و انقلاب و اسلام دفاع کند.

حجت الاسلام والمسلمین  آل هاشم در آستانه روز معلم و عقیدتی سیاسی سپاه در دیدار کارکنان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: شهید مطهری الگوی همیشه زنده در جامعه است که روز شهادت این معلم در سپاه به عنوان روز عقیدتی نامگذاری شده است.

وی روحانیان سپاه را به تلاش برای رفع ناهنجاری‌های جامعه و مبارزه با انحرافات و بدعت‌ها توصیه و خاطرنشان کرد: امروز برای تاثیرگذاری مربی جایگاه علمی و داشتن اطلاعات بروز مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم اضافه کرد: روحانیون سپاه باید ایمان ، اعتقاد و بصیرت مبتنی بر اسلام ناب را مبتنی بر اصول تعریف شده اسلام و مردمی بودن و ساده زیستی متناسب با نیاز‌های مردم و توان بیشتر در سپاه دنبال کنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی داشتن طرح درس متناسب با موضوع تدریس و کلاس، اهتمام به انضباط، رعایت ساعات ورود و خروج، اهمیت به وقت فراگیران، پرهیز از حواشی، استفاده از روش‌ها و شیوه‌های نوین، ارائه مقالات کاربردی، تاکید بر تحقیق و پژوهش، تبیین وظایف فراگیران، کسب امتیاز ارزشیابی عالی از دوره ها، رضایت رده خدمتی از مربی و تربیت و تعالی را از ویژگی‌های مربی موفق نام برد.

فرمانده سپاه عاشورا هم گفت: شهید مطهری از نمونه‌های بارز آگاه به زمان و وضع جامعه دوران خویش است که در جهت روشنگری در افکار جامعه تلاش کرد و به تاسی از ایشان وظیفه پاسداران مضاعف است که باید حافظ اسلام و انقلاب باشند.

 سردار عباسقلی زاده روشنگری در برابر تردید‌ها و شبهه افکنی در بین مردم را از وظایف سپاه دانست و اضافه کرد: حضور در مساجد و پایگاه‌ها به عنوان سنگر انقلاب وظیفه و پیروی از شهیدان و الگو گرفتن از آن‌ها رمز موفقیت پاسداران است.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: دشمن در منطقه دچار استیصال شده که این نتیجه اقدامات هوشمندانه ایران است و همراه سازی مردم با انقلاب یکی دیگر از وظایف ماست و باید مردمی باشیم و در کنار مردم بمانیم.

برچسب ها: روز معلم ، شهید مطهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار