ورود دادستانی شیراز و سازمان بازرسی به انتخابات هیئت فوتبال فارس

نامزد انتخابات هیئت فوتبال فارس، از ورود سازمان بازرسی و دادستانی شیراز به انتخابات جنجالی هیئت فوتبال این استان خبر داد.

انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان فارس در دوم اسفند سال گذشته برگزار شد که حواشی زیادی به همراه داشت. پس از انتخاب قنبری به عنوان ریاست جدید هیئت فوتبال فارس نیز صحبت‌هایی در مورد تخلف و ابطال این انتخابات مطرح شد.

بر این اساس حمیدرضا زارعی یکی از نامزد‌های انتخابات هیئت فوتبال فارس از ورود سازمان بازرسی و دادستانی شیراز به این انتخابات خبر داد و اظهار داشت: بعد از اینکه حق اینجانب در انتخابات تضییع شد به مراجع مختلف شکایت کردم و خواستار ورود مراجع قضایی و امنیتی به تخلفات انتخابات هیات فوتبال فارس شدم. در جلسه‌ای که امروز با دادستان شیراز داشتم در مورد تخلفات شکل گرفته در این جلسه و همچنین فایل صوتی که از اینجانب با رئیس سابق هیئت فوتبال فارس مبنی بر درخواستی نامتعارف برای تایید صلاحید من در انتخابات منتشر شده است، صحبت‌هایی را عنوان کردم.

زارعی افزود: در همین رابطه بازرسی کل کشور در شیراز هم پرونده‌ای در مورد اتفاقات و تخلفات انتخابات هیئت فوتبال فارس تشکیل داده و دادستانی شیراز منتظر گزارش نهایی این نهاد است. 

دوم اسفند سال گذشته بود که مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان فارس با حضور تاج ریاست فدراسیون فوتبال، براتی مشاور و عضو هیئت رئیسه فدراسیون و حیدر صفر پور رئیس وقت اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان نایب رئیس مجمع با حضور روسای هیئت فوتبال شهرستان‌ها و کاندید‌ها برگزار شد و حسین قنبری در یک انتخاب پر حرف و حدیث به عنوان رئیس هیئت فوتبال فارس انتخاب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار