آسفالت ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی در لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از آسفالت ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی در این استان خبر داد.

مرتضی شیروانی  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه یکی از کارهای مهم و اساسی توسعه و رشد روستاها و توجه به مناطق گردشگری است، اظهار داشت: در سال گذشته برای اولین بار ساخت راههای روستایی از راه و شهرسازی به راهداری واگذار شد.

او  با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به لرستان ۳۳۰ میلیارد تومان مصوبه راههای روستایی داشتیم، گفت: با توجه به قراردادی که منعقد کردیم، ۴۵۵ میلیارد تومان پروژه انعقاد قرار داد داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با تاکید بر اینکه ماحصل این قراردادها این بود که بخشی از راه‌هایی که از قبل ساخته شده بود را آسفالت، مرمت و… کنیم، افزود: این میزان ۲۲۰ کیلومتر بود، ۱۷۱ کیلومتر از آن آسفالت بوده است.

شیروانی ادامه داد: لرستان در این رابطه رتبه برتر کشور اعلام شد و در دهه فجر لرستان به عنوان پایلوت در این رابطه انتخاب شد و ۱۷۱ کیلومتر از طریق ویدئو کنفرانس در این رابطه افتتاح داشتیم.

او  ادامه داد: در این مدت کوتاه، علاوه بر قیر خودمان، بخشی از سهمیه قیر استان آذربایجان شرقی، البرز و کهکیلویه و بویر احمد را ما جذب کردیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، گفت: ۸۲ میلیارد تومان علاوه بر اعتباری که اعلام کردیم، میزان جذب قیر ما در استان بود.

 

برچسب ها: جاده ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.