خشم ستاره NBA از سوال خبرنگار

ستاره معروف تیم میلواکی باکس، بعد از حذف زودهنگام تیمش از پلی آف NBA با عصبانیت پاسخ یک خبرنگار را داد.

میلواکی باکس که سال ۲۰۲۱ قهرمان بسکتبال آمریکا شده، فصل قبل در نیمه نهایی کنفرانس شرق حذف شد و امسال هم با وجود اینکه بخت اول کنفرانس شرق بود، در همان دور اول مرحله حذفی از مسابقات کنار رفت.

بعد از باخت باکس و در نشست خبری، یکی از خبرنگار‌ها از جیانیس ۲۸ ساله پرسید آیا این فصل برای تیمش تجربه شکست بوده است؟ این سوال مثل آتش در انبار کاه بود و باعث برافروخته شدن جیانیس شد: «تو توی کار، هر سال ترفیع می‌گیری؟ آن وقت سر کار شکست خورده‌ای یا نه؟ آره یا نه؟ هر سال که کار می‌کنی، یک هدفی داری. مثلا ترفیع بگیری یا به خانواده‌ات رسیدگی کنی. این معنی‌اش شکست خوردن نیست، داری به سمت موفقیت قدم برمی‌داری.»

جیانیس که شانس بردن جایزه با ارزش‌ترین بازیکن NBA را برای بار سوم دارد، برای اثبات حرفش به مایکل جردن اشاره کرد و همچنان رو به خبرنگاری که سوال را پرسیده بود، گفت: «مایکل جردن ۱۵ سال بازی کرد و ۶ بار قهرمان شد. یعنی در آن ۹ سال دیگر، شکست خورده بوده؟ این را می‌گویی؟ ازت یک سوال پرسیدم. آره یا نه؟ دقیقا. پس چرا این سوال را از من پرسیدی؟»

او ادامه داد: «در ورزش روز‌های خوب هست و روز‌های بد. بعضی روز‌ها می‌توانید موفق شوید و بعضی روز‌ها نه. بعضیی روز‌ها نوبت تو است، بعضی روز‌ها هم نوبت تو نیست. ورزش همین است. همیشه که نمی‌برید. امسال قرار است یک نفر دیگر ببرد. ما سال بعد برمی‌گردیم و تلاش می‌کنیم بهتر باشیم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار