کسب رتبه اول کشور استان سمنان در اطعام مهدوی

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از مشارکت بالای مردم نیک‌اندیش استان سمنان در برنامه‌های اطعام مهدوی خبردادو گفت: استان سمنان در جایگاه نخست کشوری اطعام مهدوی قرار گرفت.

ذوالفقاری، ضمن قدردانی از مردم نیک‌اندیش استان سمنان در امر کمک به نیازمندان در ماه پرفضیلت رمضان، اظهار کرد: در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان پویش همسفره در استان سمنان راه‌اندازی شد تا غذای گرم، سبد کالا و افطاری ساده برای نیازمندان در این ماه مبارک تهیه و توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تمجید از مشارکت بالای مردم استان سمنان در برنامه‌های اطعام مهدوی در قالب توزیع ۴۳۴ هزار و ۷۰ غذای گرم، سبد کالا و افطاری ساده و تصریح کرد: استان سمنان توانست جایگاه نخست کشوری اطعام مهدوی در بین ادارات کل کمیته امداد را ازآن خود کند.

ذوالفقاری از برپایی و راه‌اندازی ۲۵۹ آشپزخانه اطعام مهدوی و توزیع بیش ۲۵۸ هزار و ۲۹۶ پرس غذا گرم،۱۴۰ هزار و ۵۵۹ افطاری ساده و ۳۴ هزار و ۱۷۵ سبد کالا توسط کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مجموع مشارکت‌های مردمی استان سمنان در ویژه‌برنامه‌های اطعام مهدوی در سال گذشته ۱۵۴ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال بود که با رشد ۲۳۴ درصدی به ۵۱۷ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال افزایش یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.