۳۴ هزار سبد کالا بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: در قالب پویش هم سفره و در راستای کمک به نیازمندان طی ماه رمضان ۳۴ هزار و ۱۷۵ سبد کالا بین محرومان استان توزیع شد.

محمد حسین ذوالفقاری مدیرکل کمیته امداد استان سمنان درباره پویش هم سفره و اطعام مهدوی در ماه رمضان بیان کرد: در قالب پویش هم سفره و همچنین در راستای کمک به نیازمندان طی ماه رمضان ۳۴ هزار و ۱۷۵ سبد کالا بین محرومان جامعه در استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم نیک‌اندیش استان سمنان در برنامه‌های اطعام مهدوی سبب توزیع بیش ۲۵۸ هزار و ۲۹۶ پرس غذا گرم و ۱۴۰ هزار و ۵۵۹ افطاری ساده شد، افزود: در مجموع توزیع ۴۳۴ هزار و ۷۰ غذای گرم، سبد کالا و افطاری ساده صورت گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه برپایی و راه‌اندازی ۲۵۹ آشپزخانه اطعام مهدوی از دیگر اقدامات در این پویش بود، بیان کرد: مجموع مشارکت‌های مردمی استان سمنان در ویژه‌برنامه‌های اطعام مهدوی در سال گذشته ۱۵۴ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال بود که با رشد ۲۳۴ درصدی به ۵۱۷ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال افزایش یافت.

ذوالفقاری بیان کرد: به همت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه و مردم نیک‌اندیش، استان سمنان توانست جایگاه نخست کشوری اطعام مهدوی در بین ادارات کل کمیته امداد را از آن خود کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.