تغییر زمان برپایی نمایشگاه محصولات قرآنی در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: تاریخ برپایی نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی در استان از نهم به شانزدهم اردیبهشت‌ماه تغییر یافت.

حسین نژادحسینی اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای برپایی این نمایشگاه در ۲۶ فروردین‌ماه همزمان با ۲۴ ماه مبارک رمضان بود که این امر محقق نشد و برگزاری این رویداد قرآنی به بعد از این ماه به ۹ اردیبهشت‌ماه موکول شد که مجدداً این تاریخ نیز به تعویق افتاد و در نهایت این نمایشگاه در روز ۱۶ اردیبهشت‌ماه برپا خواهد شد.

وی افزود: مکاتبات با نهاد‌ها و دستگاه‌ها برای حضور در نمایشگاه قرآن و برپایی غرفه آغاز شده است و از نهادهایی، چون اداره‌کل زندان‌ها و اقدامات استان برای معرفی و نمایش توانمندی‌ها و فعالیت‌های هنری و قرآنی مددجویان، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی، تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه دعوت به‌عمل آمده است.


بیشتر بخوانید


نژادحسینی اضافه کرد: همچنین از نهادهایی، چون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت تدارک برنامه‌ها برای این قشر، امور بانوان استانداری برای برپایی نشست‌های ناظر بر مسائل خانواده، جمعیت و فرزندآوری، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی برای برپایی غرفه‌های مشاوره و... دعوت شده است. اختصاص غرفه برای حضور خبرگزاری قرآنی ایکنا نیز در این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

وی گفت: با شهرداری شهرکرد هماهنگی‌هایی انجام شده تا اتوبوس برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان و بازدید از نمایشگاه در اختیار مدارس قرار گیرد.

نژادحسینی در خصوص ساعات کار نمایشگاه قرآن استان، ادامه داد: این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و عصر‌ها از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ پذیرای علاقمندان از سراسر استان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار