چمران:

حمل و نقل ایمنی در کشور وجود ندارد

رئیس شورای شهر تهران ضمن اشاره به جان باختن حدود هزار نفر در تعطیلات عید گفت: متأسفانه حمل و نقل ایمنی در کشور وجود ندارد.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران گفت: متأسفانه حمل و نقل ایمنی در کشور وجود ندارد و در تعطیلات عید حدود هزار نفر جان خود را از دست دادند که این حاکی از نبود حمل و نقل ایمن است.

وی ادامه داد: جاده‌های خارج شهر نیز از ایمنی کافی برخوردار نیست.

چمران با اشاره به ائتلاف برخی افراد معلوم الحال علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: این افراد برای تجزیه ایران ائتلاف تشکیل دادند، اما این ائتلاف خود شکست خورد و این نشانگر این است که اصحاب کفر نمی‌توانند پیروز شوند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: این افراد به سرزمین غصب شده فلسطین رفتند و دست در دست شرورترین افراد گذاشتند.

بررسی ساخت و ساز‌های غیرمجاز منطقه ۱۹ در کمیسیون ماده ۱۰۰

مهدی چمران در پایان جلسه امروز شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت و ساز‌های غیرمجاز در منطقه ۱۹ گفت: منطقه ۱۹ منطقه بسیار حساسی است و بخشی از زمین‌های این منطقه موقوفی است و در سال‌های گذشته برخی از افراد بدون اخذ پروانه اقدام به ساخت و ساز در این منطقه کرده‌اند که البته شهرداری تهران نیز نسبت به تخریب برخی از این املاک و واحد‌ها اقدام کرده است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه برخی از سودجویان نیز اقدام به حصارکشی زمین‌ها کرده‌اند که این موضوع در زمان اغتشاشات سال گذشته پررنگ‌تر شد و حتی نیرو‌های شهرداری تهران را مورد ضرب و شتم قرار دادند، تصریح کرد: برخی از موضوعات ساخت و ساز‌های غیرمجاز در قالب کمیسیون ماده ۱۰۰ پیگیری می‌شود.

چمران افزود: شهردار منطقه ۱۹ که سابقه خوبی را در مدیریت شهری در سنوات گذشته نیز داشته است با همکاری و همراهی نیرو‌های شهرداری و نیروی انتظامی اقدام به تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز کرده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار