کشف چمدان‌های مشکوک اطراف سفارت روسیه در واشنگتن

نیروهای امنیتی آمریکا منطقه نزدیک سفارت روسیه در واشنگتن را به دلیل وجود چمدان‌های مشکوک محاصره کردند.

 سرویس مخفی امنیتی آمریکا به طور موقت منطقه اطراف سفارت روسیه در واشنگتن دی سی را محاصره کرد. یکی از مقامات سفارت روز دوشنبه به اسپوتنیک گفت که این اقدام پس از اینکه یک زن ناشناس دو چمدان مشکوک را در کنار ساختمان این سفارت گذاشت، صورت گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، این مقام گفت: « زنی با ظاهر آسیایی دو چمدان را در نزدیکی ساختمان سفارت گذاشت. او هشت دقیقه ایستاد و سپس محل را ترک کرد.»

سرویس مخفی و تکنسین‌های مواد منفجره منطقه اطراف را در نزدیکی خیابان ویسکانسین بستند. اطلاعات مربوط به این زن به سرویس مخفی داده شده است. 

مدت کوتاهی پس از انتشار اخبار مربوط به این بسته، مشخص شد که هیچ ماده منفجره‌ای در داخل بسته یافت نشده و حاوی «اشیاء شخصی» است.

آن‌ها [تکنسین‌های مواد منفجره] چمدان‌ها را باز کردند. این مقام گفت: هیچ وسیله انفجاری پیدا نشد. پلیس چمدان‌ها را برداشت و منطقه نزدیک سفارت را ترک کرد.»

جزئیات بیشتری در مورد این حادثه ارائه نشده است.

در اوایل سال جاری، بسته مشکوکی در نزدیکی کنسولگری روسیه در یونان پرتاب شد که مقامات محلی را بر آن داشت تا یک منطقه محاصره شده مشابه در شهر بندری تسالونیکی ایجاد کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
کار کار خود سازمان سیا هست که علنی داره لاوروف و تیم همراه را تهدید می‌کنه بر علیه واشنگتن سخنی بگویید و در پی اجماع بین المللی باشید با انتحار روبرو هستید این
تهدید علنی یانکی ها شیوه و روش همیشگی آنها می باشد ولی روسیه ته خط هست ترسی ندارد
آخرین اخبار