دستور معاون استاندار به کارفرمایان؛

دستمزد کارگران به موقع پرداخت شود

طالبی گفت: مدیران واحد‌های تولیدی باید پرداخت حقوق و امنیت شغلی کارگران را در اولویت برنامه‌ها قرار دهند.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در جلسه کمیسیون کارگری استان از مدیران واحد‌های تولیدی خواست پنج محور اصلی پرداخت حقوق معوقه کارگران، بیمه، ایمنی کار، امنیت شغلی و خانواده کارگران را در اولویت کار خود قرار دهند.

او تأکید کرد: باید حقوق کارگران در زمان خودش پرداخت شود و به هیچ عنوان از پیگیری پرداخت حقوق کارگران کوتاه نخواهم آمد و اجازه هم نخواهم داد که حقوق و بیمه کارگران دچار مشکل شود.

طالبی بیان کرد: کارگران در شرایط کار سخت و طاقت فرسا برای مهار تورم و رونق تولید تلاش می‌کنند، لذا باید شرایط لازم برای امنیت شغلی کارگران که از اهمیت زیادی برخوردار است، در واحد‌های تولیدی به خوبی فراهم شود.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: قرارداد‌هایی که با کارگران منعقد می‌شود باید طوری باشد که سبب افزایش انگیزه آن‌ها برای کار بیشتر شود نه اینکه به گونه‌ای تنظیم شوند که کارگران همیشه مضطرب و نگران باشند و احساس کنند هر لحظه ممکن است برای آن‌ها در این خصوص مشکلی ایجاد شود.

او افزود: شرایط ایمنی کار هم باید مورد توجه مدیران این واحد‌های تولیدی قرار گیرد تا دیگر شاهد این موضوع نباشیم که کارگران در واحد‌های خود دچار آسیب و خدای نکرده نقص عضو شوند.

طالبی عنوان کرد: مدیران واحد‌های تولیدی باید به مشکلات خانواده کارگران هم توجه داشته باشند تا کارگران در زمان کار، مشغله ذهنی نداشته باشند که اگر غیر از این باشد نتیجه کار مطلوب نخواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار