۲۶۰ زندانی جرایم غیرعمد خوزستانی در انتظار رهایی از بند

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: هم اکنون ۲۶۰زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های خوزستان در انتظار بازگشت به آغوش خانواده‌های خود هستند.

 علی دهقانی  گفت: برای آزادی زندانیان غیرعمد در خوزستان ۲ هزار و ۵۰۰میلیارد ریال نیاز است تا این زندانیان به جامعه و خانواده بازگردند که در صورت مشارکت خیران و عموم مردم امسال از زندان رهایی می‌یابند.

رییس هیات امنای ستاد دیه خوزستان می‌گوید: پارسال ۳۶۱ زندانی جرایم غیرعمد در خوزستان با کمک یک هزار و ۹۲۰میلیارد ریالی خیران، همراهی دستگاه قضایی و گذشت شاکیان از زندان آزاد شدند و امیدوارم با پویش کمک ۱۰۰هزار ریالی هر شهروند خوزستانی، همه زندانیان جرایم غیرعمد در استان به آغوش خانواده و جامعه بازگردند.

دهقانی گفت: برگزاری جشن گلریزان فرصتی برای جذب مشارکت احاد مردم و خیران برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است

این مقام مسئول خواستار مشارکت آحاد جامعه برای مشارکت و همراهی برای رهایی زندانیان جرایم غیرعمد از زندان‌های خوزستان شد.

مدیرکل زندان‌های خوزستان گفت: تاکنون با مشارکت سخاوتمندانه مردم و خیران نیک اندیش ۲۵۰هزار زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های کشور آزاد شدند که سهم استان خوزستان ۱۰ هزار زندانی بود.

غلامرضا روشان می‌گوید: خوزستانی‌ها در همراهی و مشارکت در رهایی زندانیان جرایم غیرعمد در کشور سرآمد بوده و هستند و امید است امسال با همراهی مردم نیکوکار هر ۲۶۰زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های خوزستان آزاد شوند.

او به استقبال مردم خوزستان از پویش کمک ۱۰۰هزار ریالی هر خوزستانی به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که به علت سهل انگاری و غفلت گرفتار هستند اشاره کرد و گفت: با کمک رسانه‌ها و تشویق خیران و عموم مردم، پویش رهایی زندانیان غیرعمد به سرانجام برسد و منابع مالی برای آزادی این دسته از زندانیان فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.