برپایی نمایشگاه قرآن در ۱۱ منطقه شهری مشهد

مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآنی خراسان رضوی گفت: نمایشگاه قرآن و عترت در قالب برپایی غرفه‌های قرائت قرآن، ترویج حجاب، مشاوره اسلامی، کار با کودک و نوجوان در بوستان‌های این شهر برپا شده است.

حجت الاسلام رضا حسینی، مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآنی خراسان رضوی گفت: در منطقه یک شهری نیز، که فضای نمایشگاهی در اختیار نبود، پایگاهی برای ارائه برنامه‌های قرآنی ایجاد شد.

او افزود: آخرین نمایشگاه قرآن و عترت منطقه‌ای در مشهد شب گذشته در بوستان بهشت، واقع در بلوار نبوت، برگزار شد که برگزاری این نمایشگاه‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآنی خراسان رضوی ادامه داد: هدف از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در مناطق مختلف شهری آن است که قرآن را به میان مردم بیاید تا این نمایشگاه فقط به صورت متمرکز و یک‌طرفه نباشد و خود مردم نیز در برپایی آن مشارکت کنند، در این صورت اثرگذاری قرآن بر جامعه بیشتر می‌شود.

حسینی بیان کرد: استقبال مردم از نمایشگاه‌های قرآن و عترت در مشهد بسیار مناسب بوده است و امیدواریم بتوانیم با همکاری سازمان‌های مختلف فعال در امور قرآنی، این نمایشگاه‌ها را هر سال به صورت غیرمتمرکز برگزار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار