۳۰ شهرستان خراسان رضوی میزبان نمایشگاه قرآن و عترت هستند

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۳۰ شهرستان استان، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، میزبان برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت بوده‌اند.

حمید صمدی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: اعضای شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی در نشستی که قبل از سال جدید برگزار شد، بر برگزاری همه جانبه نمایشگاه‌های قرآن و عترت و تمرکز بر شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد تاکید داشتند.

او افزود: در این راستا علاوه بر برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد در هفته ابتدایی ماه رمضان، با حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نمایشگاه‌های قرآن و عترتبا بهره گیری از ظرفیت‌های محلی و مردمی در ۳۰ شهرستان برپا شد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به تجربه سال‌های گذشته در برگزاری نمایشگاه‌های قرآن و عترت در مناطق شهری مشهد، در نامه‌ای به مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی، وی به عنوان دبیر نمایشگاه‌های قرآن و عترت مناطق تعیین شد.

صمدی بیان کرد: در این راستا مقرر شد بسترسازی و اقدامات اولیه برای برپایی نمایشگاه قرآن و عترت توسط شهرداری مشهد و فعالیت‌های محتوایی توسط اتحادیه موسسات قرآنی انجام گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار